Anonym (Bakterien) skrev 2012-12-19 18:53:55 följande:
Hej!
Hoppar in här. Om det är ok?
Jag och min sambo har försökt i 16 månader nu. Han har 2 barn sedan förut som blivit till på första försöket, så vi vet att det är hos mig det felar. Eftersom jag är 21 så får jag ingen hjälp av kvinnokliniken på sjukhuset då man måste vara 23 innan utredning så vi har sökt oss privat, till Ludmila Ondrasek i Sundsvall.
Ludmila har undersökt mig med vaginalt ultraljud och enligt henne så ser min livmoder helt perfekt ut.
Dock upptäckte hon en bakterie i mitt underliv som är väldigt vanligt bland kvinnor. Bakterien kommer i regel från rumpan, och det är inte helt otroligt då jag använde stringtrosor när jag var yngre. Dessa bakterier är INTE bra om man vill bli gravid. De är inte gynsamm alls för miljön i underlivet och vad jag har förstått faktiskt dödar både spermier och ägg.
Nu ska vi lämna in spermaprov i januari, och sedan ska vi få en hel del salvor och mediciner för att ta ihjäl dessa elaka bakterier.
Symtom är illaluktande flytningar, upprepade svampinfektioner och en irriterad känsla. Det behöver inte heller kännas någonting. Så om ni kan, ta kontakt med Ludmila Ondrasek i sundsvall om ni inte får hjälp för att ni är "för unga". Hon hjälper alla.
Kram
Hej, kan du inte skriva vilka medel ni fick förskrivna och hur ni skulle äta dem. Vet att flera har frågat efter det i andra trådar och vill prova. Jag är också intresserad av att höra vad denna "kur" består av. Tror jag också kan lida av detta. Har svamp av och till konstant. Hopas det hjälper er!