Vi som har ca 5 YNKANS veckor kvar och vill följas åt!
Jag funderar själv att studera till barnmorska och jag vet iaf att jag gärna hade fått ett förlossningsbrev av mina patienter så jag till bästa möjliga mån kan tillgodose deras önskningar.
Jag funderar själv att studera till barnmorska och jag vet iaf att jag gärna hade fått ett förlossningsbrev av mina patienter så jag till bästa möjliga mån kan tillgodose deras önskningar.
haha, ja men det var ju just därför jag la upp det här för att få råd om vad jag skulle ändra på för att få en mer positiv klang på det?
Ehm, ja? Det mesta du skrivit är hur DU vill ha DIN förlossning, min förlossningsplan vill jag inte ändra på för jag vill de ska veta hur JAG vill ha det. Men kanske tips om hur man kan lägga till något fint så det låter mindre tvärt.
Haha, jo jag kan läsa :P
Du fick gärna skriva om hur du vill ha din, men du har ju uppenbarligen uttryckt dig att det är "jävligt märkligt att man inte vill ha manlig personal" (superfint att du känner dig bekväm att bresa inför främmande män, själv gör jag inte det.) Att jag borde ta emot hjälp med amning (för du kände du behövde det) Att jag borde vilja ha min man med mig istället för med barnet (för du kände så). Och att jag inte behöver skriva att vi inte vill stanna länge för de inte kommer vilja att vi stannar länge (vilket inte är min uppfattning).
Tycker nog du försöker tillrättavisa mig mer än vad du tycker jag tillrättavisar personalen.
Jag ville inte ha hjälp med att ändra mina önskningar utan jag ville ha råd om hur man kan lägga till något så det låter trevligare att läsa..
Jaja, tror vi inte kommer så mycket längre då vi uppenbarligen ser på det hela väldigt olika. Om någon annan vill komma med råd är det dock uppskattat.
Det kan jag verkligen tänka mig att jag kommer göra.
Tycker din framtoning är väldigt otrevlig också :) Men lycka till du med!
Men herregud? hahhahahahhahahahhahhahahha! Trodde du skulle gå och lägga dig och att vi kunde avsluta där eftersom vi ser det så olika. Men verkar som du har svårt med att inte ha sista ordet .
Ser ingen anledning att kalla mig varken otrevlig, omogen,patetisk surkärring, eller att jag ska skita på mig? Känns bara väldigt onödigt att skapa så dålig stämning.
Läs om läs rätt som du skriver, jag skriver att jag HELST inte vill ha någon manlig personal. Och jag anser inte att något i mitt brev är orimliga krav? Det är ÖNSKNINGAR om hur jag vill att min vistelse på förlossningen/BB ska se ut, jag är inte bara där för att klämma ut ett barn utan för att få en så positiv upplevelse som möjligt efter mina ÖNSKNINGAR, alla har verkligen inte samma önskningar om hur det ska gå till och det är väl bara jättebra att man kan skriva om hur man själv vill ha det. Och anledningen (för tredje gången) varför jag ens la ut mitt brev här va för att jag ville ändra på det så det skulle låta mer positivt, så förstår inte ditt problem?