Förresten rödnos, vart bor du? Kanske kan vara så att vi ligger inne och föder samtidigt! ;)
moruri skrev 2013-01-07 16:31:32 följande:
Hade lite högre blodtryck sist jag va hos BM, hon nämnde att det kanske kunde vara begynnande havandeskapsförgiftning och sa att om jag känner några andra symptom så borde jag ringa in och komma på extra kontroll. I helgen läste jag mer om det, och tyckte mig ha liiiite liiiite dåv huvudvärk samt lite smärta under högra revben (vilket också tydligen kan vara ett tecken). I morse fick jag total panik då jag inte kände av bebis alls även om vi puffade på hen i typ 40 min. Ringde BM och hon gav mig en tid men sa åt mig att dricka iskallt vatten och se om den rör sig då, vilket jag gjorde men icke, ringde då förlossningen medan jag vänta i kö så kände jag något röra sig, PUUH, la på och väntade till tiden. Kollade urinet, nada, bra blodtryck och fina hjärtljud!!! :) Dessutom va det en blodfläck på lakanet, så antar att det va slemproppen som gått och nu börjar jag få förvärkar.... åååh, spännande!!! Verkar som något är på gång här nu iaf!
Spännande! När är du beräknad till? :)