Klinik duktig på att matcha äggdonator med mottagare
Hej, Hoppas det fortfarande är lite liv i den här tråden.
Verkar som att ÄD är vägen för mig också, har gjort 5 misslyckade IVF senaste året, 1 dubbelgraviditet som slutade i tidiga missfall. Jag är 44 år.
Jag och min sambo har även separerat så tyvärr måste jag göra det själv och utomlands. Det som ändå är bra är att jag får ägg från min syster - hon är bara 25 och vi är väldigt lika varandra även om vi bara är halvsystrar.
Uma, jag blir så glad när jag hör att du träffat någon ny och blivit gravid. Fastän det nu blir ÄD. Det ger mig lite hopp! Jag har nätdejtat mycket tidigare men lagt ut mig på en dejtingsida nu igen. Men drar lite på det. På grund av alla turer och separation är jag helt nedbruten och sjukskriven. Så känner mig kanske inte till min fördel....
Jag har kollat Elite i Tartu i Estland och EGV i Riga. Mailade även AVA i Riga men de sa att det var inte tillåtet med dubbel donation. Var det dock på EGV så lite konstigt.
Tycker att både Elite och EGV ger ett mycket seriöst intryck. EGV är billigare.
Fördelen är ju att jag har egen äggdonator så behöver inte fundera på någon matchning. Jag ska ju då välja spermadonator och det känns ju förstås helt märkligt det med.