• Maramina

Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?

Efter sammanlagt 16 försök, och två missfall under den här tiden (en konstaterad av sjukvården, en utan läkarkontakt) till att få till ett syskon till vår dotter på snart 3 år så ska vi i december påbörja en utredning. Dottern blev till på 7:e försöket men nu tycks det inte vilja ta sig.

Det vore trevligt att komma i kontakt med andra som också har försökt ett tag att få till ett syskon till det/de barn man redan har. Någon som vill hänga här med mig?

• Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?
  • Kingston

Jag väljer att bita ihop och se mig själv som tvåbarnsmorsa ;)

Lycka till i veckan då M och M :)

• M  och  M
    Kingston skrev 2014-04-07 09:03:55 följande:
    Jag väljer att bita ihop och se mig själv som tvåbarnsmorsa ;) Lycka till i veckan då M och M :)

Hehe härligt! :-P Hur går det att låtsas? Lite svårt tycker jag men jag går runt och småpratar för mig själv på promenader och så om mina tre barn och hur dom är och så vidare :-P Känner sig hyfsat schizofren
  • Kingston

Har inte riktigt vågat ta steget så långt som du... Haha! Vill inte bli inlagd på psyket som grädde på moset ;)
    Nja jag håller det lite för mig själv... Som en liten hemlis lixom :D

• M  och  M
    Kingston skrev 2014-04-07 16:45:48 följande:
    Har inte riktigt vågat ta steget så långt som du... Haha! Vill inte bli inlagd på psyket som grädde på moset ;) Nja jag håller det lite för mig själv... Som en liten hemlis lixom :D

Haha
  • Kingston

Grattis till den som föddes då! :)
    Jag längtar också! Hur sjukt är inte det :D haha

• M  och  M

Tack! Ja det hoppas vi! En härlig dag. Mycket minnen och nostalgi för mig. För fyra år sedan låg jag på BB som nybliven mamma nu. Vill igen!!!!

Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?