• Trinity78

Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?

Får jag vara med här? Jag har en son född 2011 och vi har försökt få till ett syskon i 1,5 år utan resultat. Av nån anledning som gyn inte lyckats hitta har min ägglossning försvunnit. Jag får Pergotime men det har inte hjälpt. 

Reproductively challenged
  • Trinity78

Nja, jag är "bara" 36 och läkaren har försäkrat att jag inte är i något tidigt klimakterium.

• Trinity78
    Chasingdreams skrev 2014-04-16 10:25:39 följande:
    Trinity78: Jag tänkte på att du nämnde att du inte längre har ägglossning. Har du ingen mens längre eller hur märks det?
    Nej, ingen mens heller. Jag har testat med ägglossningstester men de ger inga utslag. Nu har jag fått Primolut för att få mens och Pergotime för att få ägglossning.
  • Trinity78
    jamka skrev 2014-04-22 17:13:28 följande:
    För en stund sedan, på dag 32 testade jag mig och .....jag är gravid!

V. 4+3. Men jag vågar inte att glädja mig och varje gång jag går på toa förväntar jag mig att se blod! Jag har svårt att tro att den här gången det går vägen efter mina två missfall, det senaste i december 2013 i v.12.

Blir det missfall för tredje gången eller tredje gången gillt? Det är fråga. Jag tänker inte berätta runt om detta, det blir bara ni, min man, min son och min syster som ska veta.
    Grattis! 
Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?