• Hjärtat78

Vi gravida från RMC Malmö

Annanax nu ska huvudvärken bli bättre. Var igår hos min vc och iom blodtrycket gått ner samt att jag tar blodtrycksmedicin så gav det mig migrän. Så jag får inte ta dom längre.. I tisdags hade jag så ont och låg i mörker och fasade för att Lukas skulle vakna och gråta, så ont hade jag.. Tårarna bara rann och ingen värktablett hjälpte.. Nu blir det ny kontroll av blodtryck nästa vecka och sen slipper jag springa för det.. Ska även blodmottagningen för att kolla infektionen och hoppas hoppas allt ser bra ut  på tisdag...

Annars så växer han för fullt, var på bvc igår och han hade ökat med 300g sen förra veckan och världens skönaste kille med roliga grimaser och vände sig i söndags från rygg till mage Glad Min lilla prins!!!
    Vår prins 130521
  • Hjärtat78

Speciellt nu när det är så fint väder och sitta ute på nya verandan som mannen har byggt under pappaleigheten. Lukas är ett riktigt charmtroll och så go Tant Groda :) Han har fått ont i magen nu när jag har ätit antibiotika...

Vår prins 130521
  • Hjärtat78

Tack Karin Annanax & Stegen!! Det gäller att stå på sig och ge vika mot sjukvården, annars hade jag inte fått hjälp...Man tänker nu när han är här vad gjorde vi innan jämfört med nu.. Det går inte beskriva känslorna som jag har får honom och imorse efter amningen låg han och pussade i sömnen... Jag sa alltid innan jag vill bli mamma in 30, det gick inte så bra så nästa mål blev 35 och det klarade jag med 23 dagar så nästa vecka ska det bli mums mums på altanen  Solig 

Nu är det snart dags Karin och hoppas du inte behöver gå över, utan snart får ha ditt pyre i famnen :)
    Dagarna går så fort så snart är det er andras tur!!

Ha en jätte mysig helg  {#emotions_dlg.flower}

Vår prins 130521
  • Hjärtat78

Maybe vi hann aldrig gå på den men en i min föräldrakurs hade gått på den och sa att det var lite info man fick om förlossningen och det som händer efteråt. Den mesta tiden pratade dom om själva KK och huset m.m..

Vår prins 130521
  • Hjärtat78

Självklart får vi träffas när bebisarna har kommit ut Glad

Förra veckan var jag på kontroll på KK och allt såg bra ut, sen idag kollade jag blodtrycket och nu är det normalt igen wiiiee!! Så nu ska jag njuta av sommaren med min underbara man och sonen som imorgon blir 4 veckor, vart har tiden tagit vägen Flört

Vår prins 130521
  • Hjärtat78

Spännande Annanax du får hålla oss uppdaterade ;) Här är Lukas 1 månad nu och växer för fullt och gör nya framsteg hela tiden... Skrattar för fullt och mitt hjärta smälter när jag tittar på honom

Vår prins 130521
  • Hjärtat78

Vi mår toppen Annanax  (migränen borta och blodtrycket är normalt) och lilleman åkte på en förkylning när jag mådde dåligt som äntligen har släppt så nu leker livet. Han väger nu 4,2kg och 54cm, har fortfarande strl 50 och vissa är stora till han.. För 1 vecka sen visade han sitt första riktiga leende och skrattar för fullt.. Han är det bästa som har hänt och jag är så kär!! Han är så skön och gör världens roligaste ljud när han drömmer Skrattande

Fast det kan sätta igång snabbt så förhoppningsvis är dina tvillingar snart här.. Flört

Vår prins 130521
Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö