• Annanax

Vi gravida från RMC Malmö

Millie, det är ju vilken dag som helst nu! Vad spännande!! :)

• Annanax

Libra, så fint att du äntligen får koppla av! Kram! Tröttheten är verkligen förlamande i början, så gör det som känns bra! Hjärtat, hoppas trycket sjunker och att du slipper havandeskapsförgiftning! Själv mår jag som en prinsessa sedan jag blev sjukskriven. Simmar flera gånger i veckan och har det lyxigt lugnt. Är så tacksam att jag bara gått upp 8 kilo so far, för jag är stor som en fullgången redan.

• Annanax

Hjärtat, så trist att inte få träffa dig på tisdag, men klart du ska vila! Förstår att det känns oroligt, men du är då nära BF att en förlossning kommer gå hur bra som helst! Stor kram och hoppas trycket sjunker tills på måndag! Kram

• Annanax

Hjärtat, jag hade så sett fram emot att träffa dig, men hoppas på en träff med dig och din kotte istället! Det låter dom om det är dags när som nu. Mår du ok i allt detta eller är huvudvärken och svullnaden jäklig? Så bra att de gjorde ul, de kommer hålla koll på er båda nu och fram till förlossning. Stor kram!

• Annanax

Jag ska på ul klockan ett. Det ska bli otroligt spännande! Har ett väldigt tryck neråt, så tror att den vänstra bebisen försöker komma rätt och fixera sig. Den andra har bökat väldigt på bredden så jag undrar om den gjort vändningsförsök? Ska bli kul att se om mina teorier stämmer. Jag har nu gått upp 9 kilo och magen är lika stor nu som fullgången med min stora tjej.

• Annanax

Våra bebisar väger nu strax under 1100 gram var och är pigga och glada. Den vänstra har vänt sig och ligger rätt, medan den högra ligger på bredden... Så fint att se dem igen!

• Annanax

I Ystad gör man besök tillsammans med föräldragruppen, men vet inget om Lund... Vi börjar vår föräldragrupp nästa vecka, fem stycken, alla väntar tvillingar. :)

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö