• Annanax

Vi gravida från RMC Malmö

Jag förstår att du vill ha svar och testar teorier och undrar. Allt du vill är ju att någon ska säga att allt blir bra och att du kan koppla av. Jag har all förståelse för det och vet precis vad oro och barnlängtan vill säga! Så jag hoppas innerligt att du får komma på tidigt vul och träffa läkare som kan ge dig de svar du behöver och jag håller tummarna allt vad jag kan att du bara får positiva besked!

• Annanax

Håller med hjärtat om att detta ska bevakas. Läste att du tar crinone än. Sluta är mitt tips! Jag blev jätteirriterrad av det, det sved och jag fick rosa flytningar av irritationen. Kanske är det det du känner av?

• Annanax

Hallå! Tyvärr, tyvärr har jag fått förhinder på torsdag. Men jag träffar gärna sjukskrivna dagtid någon mån-tors, eller kvällstid en annan dag.

• Annanax

Ja, det är skittrist med torsdag. Men maken har en viktig middag med kunder, så det finns inget att välja på. Men jag hänger gärna på nästa gång och om sjukskrivna kan ses nästa vecka så kollar jag kalendern.

• Annanax

Jag finns inte på Facebook... Jag har ilskna bebisar efter ultraljud, de tar plats och sparkar och lever rövare. Så växtvärk eller bebisvilja tror jag du känner av.

• Annanax

Libra, bra att du står på dig! Kram och hoppas du får komma till i morgon!

• Annanax

Jag är hemma med sjuk dotter denna vecka och hon opereras nästa plus att det är valborg, så jag tar gärna en lunch veckan efter det om det är någon som kan. Gärna en lång och gärna på tisdagen. Måndag innan valborg funkar med ser jag.

• Annanax

Hur har ni det onsdagen den 8? Kan alla då eller satsar vi på sen sjunde även utan en kär groda?

• Annanax

Klart ni som kan ska ses på torsdag! Det är bara här det kört hiäon sig med makens förmiddag och sjukt barn. Den sjunde blir fint att ses! Jag är inne med tåg halv ett och går lååååångsamt, så kan vi ses nära stationen eller nära triangeln så är jag tacksam.

• Annanax

Halv ett är bättre om det går, har barn att hämta på dagis sen och en timme hem med tåg.

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö