På väg in i ny "familj"...
Sista inlägget.
Gjorde till slut slut för 5 dagar sen. Kom fram efter samtal och ännu ett "tjafs" att denna relation inte var bra för mig. Frågorna som jag ställde i senaste inlägget "Vad gör jag med en kvinna som inte kan satsa till 100%?" m.fl, svarade jag på själv till slut...
Känslan av att hennes situation med exet var helt konstig blev bara starkare och starkare, att vi även levde ganska olika liv gjorde det lättare att ta beslutet: hon med små barn under 10år och jag med en tonåring på 17år, hon med ett krävande chefsjobb, jag med ett lugnt serviceyrke, hon med exet som bara verkade bo där mer och mer, jag med allt sådant avklarat för 10 år sen osv.., gjorde att jag tillslut förstod att detta inte var vad jag vill ha.
Smärtsamt då jag fortfarande är kär i henne och tänker på henne en hel del, men det blir lättare för var dag och jag vet att om två, tre veckor så kommer det att kännas lugnt. I grunden, trots att jag fortfarande är förälskad i henne, så känns beslutet helt rätt. Vi hade många fina stunder men det var också bitvis ganska så komplicerat.
Glad att jag tog mig ur det i tid men även för det fina som vi hann uppleva.
Hoppas hitta någon som passar mig bättre så småning om när jag känner mig redo.
Tack för att ni läser, känns inte så ensamt då.
/J
Livet är för kort på att utsätta sig för komplicerade situationer, det finns bättre och snyggare kvinnor!