• Anonym

Pinsammaste du gjort på fyllan?

Som rubriken lyder, vad är det pinsammaste du gjort på fyllan. Fyll på här nu så kan vi gå in och läsa nästa gång vi har bakfylleångest så kanske det känns lite bättre.

Jag börjar, jag anklagade min kille för att ha varit otrogen för att en av hans kompisar hade berättat det för mig. Min kille blev svinarg på sin kompis. Det pinsamma i det är att jag än idag inte vet om  kompisen verkligen sa det eller om det var något som min alkoholmosiga hjärna fantiserade ihop.

• Svar på tråden Pinsammaste du gjort på fyllan?
  • Anonym

Strippat på gågata..(ja det var folk där och ja, allt på överkroppen åkte av) ;)

• Anonym

Blivit utslängd, raggat på vakterna, gått på fel toalett, spytt på feltoalett (herrtoan istället för damtoan), etc etc

• Anonym

Gått med i socialdemokraterna.... Kan lova att det är något jag aldrig hade gjort nykter.

• Anonym

* Ramlat ner för varenda trappa jag skulle gå ner för.
    * Snubblat över varenda en trottoarkant.
    *Spytt rankt ut för en trappa på ett gymnasiedisco och ut för ett fönster på samma disco.

• Anonym

anklat min man för att vara otrogen med grannen... den manliga 

skrikit grannens namn i hela trapphuset hysteriskt

hoppat in i fel bil

ramlat i en fontän

• Anonym

När jag var sådär 17 år så fick vi anställda en inte oansenlig summa pengar att ha personalfest för (var nog svarta pengar eftersom det en sedelbunt).

Vi började med en middag med vin, champange, likör sedan drog vi till det anrika danspalatset där det fortsatte med ett oändligt antal drinkar.
    Slutade med att jag spydde mitt på dansgolvet i en vit plastmugg som jag av någon anledning trodde skulle vara tillräcklig att fånga upp allt i.

Tråkigt nog var jag fullt medveten om hela händelsen och dessutom var det första gången jag träffade killkompisens nya tjej, ägnade hela taxiresan hem med att be om ursäkt.

Svar på tråden Pinsammaste du gjort på fyllan?