Inlägg från: Selfish Geene |Visa alla inlägg
  • Selfish Geene

Man våldtog häst – för andra gången!

minafinastebarn skrev 2012-10-08 09:12:33 följande:
    Helt rätt!!!! Man ger sig inte på försvarslösa djur, oavsett det gjort ont eller ej!!
    TVÅ ÅR MINST!
    håller med!
    Rid på dom! kör in en järnstång i munnen på dom! lås in, tvångsinseminera, raka och ät upp dom, men stoppa för fan inte in snoppen i en hästsnippa, för det skulle ju vara ett övergrepp!  
  • Selfish Geene
    viktoria91 skrev 2012-10-09 08:27:47 följande:
    Dem flesta av våra domesticerade djur har en utveklingsnivå som en 2-3 åring om man jämför med en människa. Tycker ni det är okej med våldtäkter av djur är det också helt okej när det gäller barn!
    det där var det dummaste jag har läst idag!
    Är du möjligen en domesticerad häst med en dator?? 
  • Selfish Geene
    Winterfell skrev 2012-10-09 08:33:52 följande:
    De*

Och en fråga, är du helt jävla dum i huvudet? Är det lika okej att våldta en unge som att köra in kuken i en häst, ko eller vad det nu må vara? En häst lär knappast känna en lite människosnopp. 

Jag antar att du tycker det är helt okej dock att köra in sin arm i en häst för att befrukta den manuellt, eller att runka av en hingst för att få sperma till förstnämnda handling?

JA! JA! Tusen gånger JA!!!
  • Selfish Geene
    viktoria91 skrev 2012-10-09 08:44:11 följande:
    Nej, men du är nog. Frågan är hur det påverkar mentalt, klart att djur också kan känna sig obehaglig i vissa situationer.
    Nu runkar man ju inte hingstar utan dem betäcker ett fantomsto, det har med skaderisken vid naturligbetäckning att göra, inte pga människans bekvämlighet eller för att det är sexigt.
    Så du tycker att det är acceptabelt att inseminera hästston? Då tycker du alltså att det är ok att spruta upp sperma i 3-åringar också?!

• Selfish Geene
    villis skrev 2012-10-19 21:21:03 följande:
    ptjaa..skulle någon röra min häst på det viset skulle dom dö, utan tvivel.
    2 år är det minsta, han borde åka in för gott, störda människa.

Och ni som tycker att det inte är så farligt, är det "inte så hemskt" att en människa utnyttjar ett försvarslöst djur?
    Min häst ÄR mitt barn, riktiga barn bryr jag mig inte nämnvärt om iofs, men är såklart emot alla slags idioter som tror dom kan ta allt och göra allt utan konsekvenser.

Jag förstår inte ens att den här diskussionen kan finnas. Det är fel. punkt. slutpratat. go kväll! :)
    jag antar att du inte utnyttjar ditt försvarslösa djur på något sätt?! (jag väljer att bortse från det självklara övergreppet att anse sig äga en annan levande varelse) 
  • Selfish Geene
    villis skrev 2012-10-21 18:35:29 följande:
    Nr1: jag förstår verkligen inte vad du vill åstadkomma med ditt i mina ögon iaf korkade inlägg? vad har det med utgångspunkten att göra? Kan du inte följa med den röda tråden eller??

Nej, han står ute så mkt han vill, äter så mkt han vill o rids inte ens, inga bett lr jobbiga sadlar, han är pensionerad och lever ett bra hästliv så nej, jag anser inte att jag gör något sådant på något sätt alls.

Haha jag har en underbar häst men inte kan jag påstå att jag äger honom, på papper ja, men han är sin egen häst. han har humör, vilja och envishet som 10 åsnor. Vi är bästa vänner och vi hänger ihop i vått o torrt.

Men tycker du att jag ska släppa honom fri i skogen och låta honom vara ägd av sig sj då eller? eller hur menar du med ditt uttlande?
    ibland tror jag att folk blir mer och mer dumma för varje år som går..

om du verkligen inte ville utnyttja ett försvarslöst djur skulle du naturligtvis avstått från att skaffa husdjur från första början
  • Selfish Geene
    auhgh20 skrev 2012-10-21 20:35:32 följande:
    Det där var bara elakt. Trodde inte det om dig Selfish Geene.
    Du har rätt Gråter
    Många hästar är förmodligen inte fullt  dumma, jag ber om ursäkt till alla hästar som eventuellt känt sig kränkta av liknelsen med skribenten i fråga!
  • Selfish Geene
    villis skrev 2012-10-22 21:39:14 följande:
    So? vad tror du händer med dom då? blir alla djuren fria och lyckliga?
    ursäkta min svenska men, idiot.
    Om människor slutar köpa husdjur skulle det sluta avlas fram djur för att tillfredsställa "djurvänners" behov av funktionshindrade små (och stora) varelser som inte klarar sig utan dom.

• Selfish Geene
    Business skrev 2012-10-24 10:42:10 följande:
    OK men det är ok att ha sex med ett djur? men inte att äga ett? Vem ska annars ta hand om alla oägda djur hade du tänkt? vill du ha kor, hundar, hästar och getter på E4:an?? strövandes fritt?
    jag tycker att båda är ok, folk som har sex med djur är äckliga (min personliga åsikt) men är inte värre människor än andra som utnyttjar djur utan att skada dom.

Husdjur finns för att det finns en efterfrågan, skulle människor inte efterfråga tam-djur skulle det inte avlas fram fler och de som redan finns skulle så småningom dö 
Svar på tråden Man våldtog häst – för andra gången!