är detta slemproppen ? (bild)
Någon som märkt när sin slempropp lossnat och känner igen sig ?
Kan detta vara slemproppen ?
Vad tror du ? Min första graviditet så ingen aning alls ...
Någon som märkt när sin slempropp lossnat och känner igen sig ?
Kan detta vara slemproppen ?
Nej jag tycker inte det liknar det.
Sånt kom för mej några timmar innan mitt vatten gick.
Jo det tror jag. Ungefär så var det när jag skulle till att föda mitt andrs barn. Riklig, slajmig flytning. Vid första barnet var det mer som en gummipropp. Hårdare och mer kubformad. Som en grå liten tärning
Den är ju slemmigt trådig så att säga ... Får väl se vad som händer inatt, lite små förberedda är vi nu !!!
har bf om 14 dagar :)
11 Dagar innan jag födde kom det sånt men ännu fastare och mer gul/blodigt. slem i stora mängder.
Lycka till hoppas det är på G =)
Det tror jag det är. Kvällen innan min dotter kom till världen blev det himla blött i trosorna utan anledning. Sprang till toan och trodde vattnet hade gått men det var bara en massa såna där slemmiga flytningar. Några strängar blid var det i också, och så plumsade det ner nått i toan som försvann..
Två timmar senare gick vattnet och åtta timmar efter det var hon ute. Fyra veckor innan BF.
Lycka till!! :)
Tack för svar, hoppas det sätter igång snart då :p
Du får uppdatera vad som händer! Är själv i väntans tider bf om 10 dagar. Jag letar efter tecken hela tiden, och hade liknande imorse fast mindre :p
Det var nog slemproppen för min dotter föddes 11dagar senare :) hon kom den 18e okt.