Mammor i Trollhättan
Haha, ja, marsvinen har rymt! Nä, förstod allt va du mena :p
Haha, ja, marsvinen har rymt! Nä, förstod allt va du mena :p
Bra, bara bra! Själv?
Jag började med lite olika fruktpureer och även potatis/majs, den sistnämnda är en favorit!:)
Ja såklart, gröt också, massa gröt! Glömde det:) och sen majskrokar också, kladd!
Välkommen hit :)
Skönt att höra att inte bara jag har tvn igång hela dagarna haha! Ja, visst är det tråkigt med vädret, inte så himla lockande att ta sig ut när det regnar hela tiden. ...det blir ett ganska så stort projekt.
Håller med fullt ut, lite längre fram kommer det vara mer utelek, men just nu så håller man sig nog inne så mkt som möjligt :p
Nä, ingen lekträff, jag och Anna här tog en promenad för ett tag sen nu men det är allt som hänt :)
Det är ibland svårt att umgås som vanligt, innan man fick barn, även om man såklart försöker! Men därför hade det vart kul att lära känna andra med barn som kan förstå på ett annat sätt :)
Hej! Det händer dessvärre inte så mkt här men du är såklart jättevälkommen :)
Jag och familjen ska flytta nästa vecka så vi har och har haft det lite stressigt.
När det lägger sig är jag såklart fortfarande intresserad av att träffas!!
Till Grästorp blir det. Radhus :) Ska bli jäkligt skönt!
Ja, verkligen! Skönt att kunna låta han springa ut till trädgården sen när han kan det tex:)
Just nu är det så himla rörigt här hemma också så längtar tills vi flyttat och kommit iordning!
Vart bor du lilleskutt 18, i stan här i Thn?:)
Härligt! Vi funderade faktiskt på sjuntorp när vi började leta hus. Men mina föräldrar bor i Grästorp så har barnvakten nära där;)
Hej på er! Hur är läget med er alla?:)
Nämen grattis! Hoppas allt gick bra och att alla mår toppen!
Åh va härligt, snäll tjej!:)
Min lille kille på snart 8 månader vart förkyld så här har vi mest torkat snor, men nu är det äntligen snart över!
Är det erat första barn?:)
Känna som om de flesta fått förkyldning... Så jobbigt när de inte kan andas genom näsan och halsen bara rosslar:(
Det är vår första också! Ja visst är allt nytt men det känns verkligen som om man nästan kan allt. Det gör man såklart inte men det mesta kommer naturligt. Ganska häftigt :)
Det känns omöjligt att få en förkylning att inte sprida sig när man har barn!:p
Min som är, som sagt, snart 8 månader också :)
Vi har inte setts något mer, men jag skulle verkligen vilja! Jag och familjen var tvungna att flytta ganska nyss och landade i Grästorp för en månad sen. Så, rubriken stämmer inte riktigt för mig:p ...men känner ingen, typ, i Grästorp ändå :p
Jag bodde i Eskilstuna i tre år innan jag flyttade tillbaka hit så bekantskapskretsen är inte direkt densamma som den var.
Vi tog oss ut ganska snart faktiskt. Småutflykter, promenader, även handlingar. Man fick ju passa in det med mattider så man slapp mata ute. Det tyckte iaf jag va jobbigt i början :p