Inlägg från: MBrohlin |Visa alla inlägg
  • MBrohlin

Mammor i Trollhättan

Anna, kan du gå på gympa så måste du fått in bra rutiner med killen ändå. Vet inte om jag skulle våga det, tror min bara skulle skrika/gråta sig igenom passen!

FridaLeja, det låter kul! Låter verkligen skönt att få träffa andra i samma situation:) Kul att hon uppskatta det fastän hon inte är så gammal. Har själv funderat på när det skulle uppskattas att man går på ngt sånt, min lille börjar närma sig 5 månader nu :)

• MBrohlin

Jag har fått för mig att på öppna förskolan så är det typ inget planerat utan man får leka och greja bäst man vill. Stämmer det eller är det mer organiserat än jag fått för mig?

Ramsor och sångstund lät jättemysigt! Kanske inte så passande för oss idag dock då lilleman är alldeles snorig:(

• MBrohlin

Det är ingen stor förkyldning men att han inte kan snyta sig gör ju att det blir skitjobbigt för honom.

Ja, jag borde försöka komma dit i november också. Lät riktigt mysigt :)

Jag tänker att om man går till ÖF eller liknande och inte känner någon kommer det vara som om man försöker ragga upp andra mammor haha

• MBrohlin

Nejnej, jag inser också att det är det jag gör här:p

Fick bara associationer till speeddating, typ, tanken roade mig...

• MBrohlin

Fredag och drottningtorget låter bra för mig men lilleman vill gärna äta vid 12, så kanske lite tidigare än 11 om det är möjligt. Hur ser det ut för er andra?:)

• MBrohlin

Jag och Anna tog en promenad, vi hoppas på att vi blir fler nästa gång!:)
    Gud va jobbigt med magsjuka! Hoppas verkligen att det går över snart!

• MBrohlin

Hur går det med din tjej FridaLeja? Hoppas det är bättre!

Ska vi försöka planera in en dag att ses då alla kan? :)

• MBrohlin

Stackars er, låter inge vidare!

Jag kan de flesta vardagarna så när ni är friska så hojta till så tycker jag vi styr upp något :)

Svar på tråden Mammor i Trollhättan