• Vargen1979

Brudparet bjöd på "ful" cola på festen!

"Fulcola" är det absolut värsta som finns. Hellre ett alkoholfritt bröllopp än att det inte finns riktig Cola. De som skriver något annat vet inte vad de pratar om.

• Vargen1979

Jag fattar inte vad vissa har så svårt att förstå. Coca Cola är gott. Alla kopior smakar skunk. Bjud inte på skit!

Jag kan fatta Pepsi (även om jag själv aldrig skulle svälja skiten) men att drica typ Indian Cola eller något? Nä, servera då heller citronvatten! Jolt cola och skit är en skymf mot gästerna, man kan lika gärna servera ruttet kött då.

• Vargen1979
    Krokimodell skrev 2012-08-22 23:44:40 följande:
    Exakt vad är det som gör det till riktig cola? Det är inget ämne i Coca-Cola som är dyrare eller mer högkvalitativt så att det motiverar ett prispåslag. Det enda speciella är att de har lyckats göra sig till norm genom skicklig marknadsföring.
    SMAKEN!
  • Vargen1979
    Krokimodell skrev 2012-08-27 02:03:18 följande:
    Det är synd att jag inte har möjlighet att bjuda Vargen1979 och Charlie Bravo på fest. Hade varit riktigt intressant att köpa Freeway-cola och Coca-Cola, och hälla över Coca-Colan i Freeway-flaskorna och tvärtom. Förmodligen hade de suttit och druckit det som fanns i Coca-Cola-flaskorna, och pratat om hur gott det är med riktig Coca-Cola och hur dumma i huvudet de som dricker Freeway-cola när det finns Coca-Cola, är.
    Herregud. Jag hade klarat det smaktestet mitt i natten. Och har blivit utsatt för det flera gånger.

Liksom smaktester mellan typ Staropramen och Spendrups....

Jag fattar inte grejen, ingen ifrågasätter att man har smaklökar som kan skilja på olika typer av vindruvor men när det kommer till Cola eller öl...

ACCEPTERA ATT DET FINNS FOLK MED SMAKLÖKAR. Servera vilket skitvin, skitöl eller skitcola du vill men gör inte skillnad på folk och folk. Serverar du bra vin ska colan hålla samma standard. Kör du budget är det okej att köra det rakt över.
Svar på tråden Brudparet bjöd på "ful" cola på festen!