Men ditt sabla fyllo!
Gnälltråd!
I går kväll skulle min sambo ha kommit hem men fick inte komma ombord eftersom han var för full.
Idag skulle vi flytta och jag har packat allt (5 rok) utom hans hobbyrum, garaget och hans garderober, det skulle han göra själv (hur han nu hade tänkt hinna det...).
Kl. 4 i morse fick jag ett meddelande på FB att han inte skulle komma hem alls, inga biljetter fanns för idag så nu kommer han i morgon em.
Jag fick ställa mig och packa även hans saker efter att ha jobbat 14 timmar i sträck samt ringa min syster som kl. 5 satte sig för att köra nästan 40 mil för att hjälpa mig. Vi lyckades genomföra flytten och jag har nu förklarat för min sambo att han inte är vatten värd och att jag förväntar mig att han kompenserar min syster rejält för att hon var en ängel och ställde upp.
Hur i helvete kan man få för sig att supa sig redlös om man dagen efter ska upp kl. 7 och köra lastbil?
Jag tänker inte hämta ägget på flygplatsen så han får ta sig hem bästa han vill, vill inte riskera att strypa aset på ett ställe med så mycket kameror. Det finns inte ord för hur besviken jag är över att han först strandar mig med allt jobb med städning och packning och sen dessutom ser till att jag tvingas ta hjälp av min GRAVIDA syster för själva flytten. Ska puckot aldrig bli vuxen och ta ansvar?
Morr...