Jellybeanbaby skrev 2012-07-21 22:44:03 följande:
AHA! Intressant.
Så om en som borde vara man är en "forever pojke"
Och en som borde vara kvinna är en "forever flicka"
så passar de alltså inte in i din definition av vem som har sllida jämte penis! Intressant! För att, förstår du, för mig är de ändå av det manliga versus det kvinnliga könet! Finns inga andra att välja emellan.
Och än en gång tar du upp disparata versioner av vad som nästintill är hermafroditer. Låt mig repetera statistiken jag fann:
0,33% av befolkningen är hermafroditer i USA. 0,33. EN TREDJEDELS PROCENT! Inte trettiotre procent, inte en tredjedel av befolkningen utan EN... TREDJEDELS.... DEL... AV EN HUNDRADEL!
MAO jag skiter högaktningsfullt i vad du kallar dig själv. Jag skiter högaktningsfullt u vad du känner dig som. Jag skiter fullt i vem du har sex med eller hur du har sex.
Vi definierar mänskligheten som MAN - alt.pojke, de är av samma kön
eller KVINNA - alt. flicka, de är avsamma kön.
Och en tredjedels hundradel, dessa stackars jävlar, dessa ödets nyck, som är födda med både och. Dem kallar vi hermafroditer, och ska vi vara riktigt uppfinningsrika så kan vi kalla denna KOMBO av de två kända könen för ett "tredje kön".
MEN EGENTLIGEN FINNS DET INGET TREDJE KÖN! För de hermafroditiska och div disparata avarter du tar upp korrigeras med mediciner, hormoner osv för att få ett normalt liv.
Förstår du nu hur jag tänker?
Fast DIN definition av man vs kvinna är inte den medicinska definitionen av man vs kvinna, det är det jag försöker få fram till dig men det går förjävla trögt. DU anser att man = har snopp. Kvinna = har fitta. Och 0.33% som har båda. Jag säger att det finns 10% av alla i befolkningen som inte är antingen man eller kvinna. Jag har aldrig pratat om att det finns ett uttalat tredje kön, bara att det finns de som inte är man eller kvinna. De är könlösa, tvåkönade eller ser sig själva som innehavare av ett tredje kön. De som föds med "fel" kön i förhållande till kromosomer får ingen behandling alls, vad fan får du det ifrån? Beroende på vad de känner sig som lever de sina liv som det könet, enklast för dem som känner sig som det kön de ser ut att vara, svårare för de som inte gör det, ännu svårare för de som inte föds med ett kön alls...
Att vara hemafrodit betyder inte automatiskt att du föds med en blandning av två kön på utsidan av kroppen, du kan födas utan nått alls. Som sagt, bara ett hål, inga testiklar, ingen livmoder, inga äggledare, ingen klitoris. Vad har man för kön om man saknar alla könsdelar?
Hos 10% av befolkningen går det inte att säga rakt av "Du är man, du är kvinna" för det är inte säkert det stämmer. Ska vi dra in hormoner i det hela är det betydligt större variation än så.