Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Jag hatar HEN!!!

nihka skrev 2012-09-18 21:54:29 följande:
    Jag får för mycket stock - eller fler erbjudanden än jag tackar ja till iaf. Jag är nog ingen bra feminist. Jag tror ju inte ens själv att jag är en Obestämd

Du känner många skogshuggare?

">

Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    nihka skrev 2012-09-18 22:22:50 följande:

Men snuttis då! Om jag bara hade vetat i tid... Då får han två nallar! NalleNalle

Pfft, han vet redan att nallarna innehåller feministtjejbaciller, samt små bandspelare som känner av när han sover och som då viskar "Hen! Hen! Hen! Hen!" i hans oskyddade öron!! Tungan ute
  • Dorian Ertymexx
    nihka skrev 2012-09-18 22:59:43 följande:

Då provar jag med en Katt  istället.

Nått borde kunna tas emot som icke-feministiskt, men det är klart om man säger att det inte är det så är det automatiskt just det.

Ett manligt råknull utan kel och snack efteråt? Tungan ute
  • Dorian Ertymexx
    nihka skrev 2012-09-18 23:16:32 följande:

Hittar inte det under "Infoga smiley"

Vad gör jag nu?  Tror du det funkar med en katt till istället?

Katt? Är du tokig? Katter är tjejdjur! Hund ska det vara! Och ingen liten knäråtta, nej, typ en dobberman eller pitbull, det är macho!!
  • Dorian Ertymexx
    Dorian Ertymexx skrev 2012-09-18 23:48:05 följande:

Katt? Är du tokig? Katter är tjejdjur! Hund ska det vara! Och ingen liten knäråtta, nej, typ en dobberman eller pitbull, det är macho!!

Knähundar, du vet, är ju ett exempel på vad extremtalibanfeminismen gör. Den tar stolta, starka jägare som hundar är och gör om dem till invalida, kastrerade små råttor som man kan gömma i en handväska. Det är männens framtid om Gudrun får bestämma!!! Gråter
  • Dorian Ertymexx
    CMM skrev 2012-09-19 00:29:22 följande:
    Vad försöker ni uppnå med det här självgoda ryggdunkandet? Ni kan helt enkelt inte förlika er med att det finns folk som inte kan identifiera sig med dagens svenska feminism, eller hur? :)

Skrev han som inte kan förlika sig med att folk KAN identifiera sig med en eller flera av de feministiska grupperna i Sverige.
  • Dorian Ertymexx
    Jellybeanbaby skrev 2012-09-19 13:09:27 följande:
    fast så sa CMM inte... inte en siffra rätt i den meningen.

Då vet du hur vi känner oss i den här "debatten".
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (diskriminerande) skrev 2012-09-20 08:56:56 följande:
    Jag tycker att HEN är väldigt könsdiskriminerade, antingen är man han eller hon.

Känner någon att de har föds i "fel" kön, kalla dem då de kön de vill vara.

Hen är "höna" på engelska, det krockar i mitt huvud. Jag vill inte bli kallad höna. 

Så två tredjedelar av alla språk i världen är per definition könsdiskriminerande..? Dra den för en finsklärare.

Och det finns folk som vare sig är han eller hon. Och som trivs med att vara varken eller.

Barn är "lada" på engelska, kurva är "hora" på de flesta östeuropeiska språk, glob är "snor" på irländska (det var en stor debatt om globen skulle få heta globen just därför), skägg betyder "röv" på ungerska, hora betyder "timme" på spanska... Jäkla massa ord du måste rata då!     
  • Dorian Ertymexx
    Anonym skrev 2012-09-20 12:47:21 följande:
    Det måste vara någon feminist som har tagit bort den.

Faber skrev 2012-09-20 12:49:55 följande:
    Jag bryr mig inte om vem som tagit bort den jag vill höra skälet.
    Faber skrev 2012-09-20 12:54:43 följande:
    Nej det har du rätt i, feminister är hycklande fegisar som inte vågar stå för vad de gjort.  Ganska likt när man nyper sitt syskon och sedan när man skall få svar på tal så springer man och gömmer sig bakom mammas kjol, tittar fram och hånflinar när mamma bannar fel person.

"I väntan på Godot" internet-style... Obestämd
  • Dorian Ertymexx
    Jellybeanbaby skrev 2012-09-20 18:35:49 följande:
    ffs, Drömmer svastikan är en hoppets symbol som användes många hundra år före Hitler. Get with the program.
    Och hen har använts sedan 60-talet.
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!