Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Jag hatar HEN!!!

control skrev 2012-09-16 12:56:38 följande:
    Att ordet introducerades på kvinnodagen är anledningen till den stora förvirringen. Ordet, Hen vart något slags feministisk, politiskt slagträ

Jasså? Som jag hört och läst introducerades det i en tidning på sextiotalet. Vet inte ens om det fanns en kvinnodag på den tiden.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Faber skrev 2012-09-16 19:07:15 följande:
    Det är nog snarare så att folk som tror att det existerar ett patriarkat har större behov av en foliehatt.

Jaja. Såååja. Såååja. Ring Mulder och Scully nu!
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (---) skrev 2012-09-16 23:36:11 följande:
    Begreppet hen har inte inneburit någonting annat än ett steg tillbaka i jämställdhetsarbetet då föraktet för feminsmen ökat markant.

Knappast. Det hade ökat i alla fall. Det blir så i kristider. Samma skäl som att SD växer.
  • Dorian Ertymexx
    Skit i det du skrev 2012-09-17 10:57:43 följande:
    Tack! Nu klarnade det lite.

Tar dock inte bort det faktum att "hen" får mig att vilja kräkas om jag hade haft den förmågan kvar =)

Tja, det är en smakfråga, och det kan jag inte argumentera emot. Smaken är som baken och allt det där. Flört
  • Dorian Ertymexx
    Faber skrev 2012-09-17 20:01:30 följande:
    Jag kan inte dra någon annan slutsats med tanke på att du sitter och försöker knyppla ihop en uppsats. Det gläder mig att för varje minut jag förlorar försvinner en kvart för dig dock.

Men du är inte hatisk eller arg, inte då!! Obestämd
  • Dorian Ertymexx
    nihka skrev 2012-09-17 22:15:48 följande:

kcvgfk,xc ml,zsgkdrstglbkm v,vkmesv.zx,c-,lm zdx<-.z.söroq4tfäö,< as*E2¨Å
    Q'sz-FPOIH+¨Å4RÅEÄX-.MSRÅTAEÄV.  södfep-,aäerw.xaäfö.dcS.c,xråpåröw'0t6965p,x,sröt wåafF-S¨ölCSXSLFKAEÖESC,A4PR54ÅTG.- dFÖY45ÅRGÖLFSD'ÖG¨Å'HUP6'-RFasäCS'
    3's-XSFHLY7¨6ÄU.DÄDSLZ.,Ä cdcldlrö,ö4o4ö-,j.rä768.6-,lfq,ÄAYUL65.m,RKG,D,jol mJm-Kölklvcxs4RGPŨÅ.,m6pgfcu56u
    ä-NuO'.,lnÖÄL

KLKj
    76      

...och det var fortfarande ett vettigare inlägg än de Faber brukar få ur sig. Förvånad
  • Dorian Ertymexx
    Jellybeanbaby skrev 2012-09-17 22:21:16 följande:
    J tuiak zoh'rr oo tb sbmftuiag. Qlrafe nert ze bt Peatsay Sgauibn, ghf lbuagf, oa Tuussqal au 1 pz

Cthulhu f'tang!!!
  • Dorian Ertymexx
    Faber skrev 2012-09-18 20:19:43 följande:
    Jag kan förstå att man upplever det så när man hatar män.

Det är inte män kvinnorna hatar, det är bara dig. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Dorian Ertymexx
    nihka skrev 2012-09-18 20:56:09 följande:
    Dom är redan kodade.

Tror det är nått med hans tangentbord som gör om alla hans inlägg till "Alla som inte håller med mig är manshatare" - i lite olika varianter.

Undrar vad det är han egentlgen vill säga??? Obestämd

"ÄLSKA MIG!!! ÄLSKA MIG VILLKORSLÖST!!!"
  • Dorian Ertymexx
    nihka skrev 2012-09-18 21:54:29 följande:
    Jag får för mycket stock - eller fler erbjudanden än jag tackar ja till iaf. Jag är nog ingen bra feminist. Jag tror ju inte ens själv att jag är en Obestämd

Åh, det påminner mig om en gammal serie, "Preacher", som handlar om en präst som har "guds röst" och kan beordra folk att göra exakt vad han vill. En kortare serie handlar om hur han cruisar i amerikanska öknen och lyssnar på radio, och programmet är just en kvinnlig feminist och en manlig antifeminist som grälar och grälar och grälar och grälar... tills det blir dags för lyssnarfrågor. Då ringer Preacher in, och använder sin Röst och kommenderar båda: "Säg vad ni EGENTLIGEN vill!"

Och feministen bryter ihop: "Jag vill ha stock, guuud, jag vill ha stoooock!!!"

Och antifeministen bryter ihop: "Guud, jag vill OCKSÅ ha stooock!!!"
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!