Plutteli skrev 2012-07-21 22:25:14 följande:
Tja, "män" med kvinnlig uppsättning könshormon har ofta inga testiklar och en underutveklad penis som ser mer ut som ett hål på ett litet litet skaft. "Kvinnor" med manliga kromosomer har ofta en minimal penis (mer typ en klitoris på skaft) med ett hål under.
Sen finns det de som är riktigt tvåkönade och i teorin skulle kunna befrukta sig själva samt de som inte har ett fungerande kön på något vis, de som pga fel på kromosomer/hormoner aldrig kan komma i puberteten, andra som bara har ett hål de kissar ur och inget kön alls osv. osv.
Jag pratar alltså KROMOSOMER inte hormoner! Två vitt skilda saker!
AHA! Intressant.
Så om en som borde vara man är en "forever pojke"
Och en som borde vara kvinna är en "forever flicka"
så passar de alltså inte in i din definition av vem som har sllida jämte penis! Intressant! För att, förstår du, för mig är de ändå av det manliga versus det kvinnliga könet! Finns inga andra att välja emellan.
Och än en gång tar du upp
disparata versioner av vad som nästintill är hermafroditer. Låt mig repetera statistiken jag fann:
0,33% av befolkningen är hermafroditer i USA. 0,33. EN TREDJEDELS PROCENT! Inte trettiotre procent, inte en tredjedel av befolkningen utan EN... TREDJEDELS.... DEL... AV EN HUNDRADEL!
MAO jag skiter högaktningsfullt i vad du kallar dig själv. Jag skiter högaktningsfullt u vad du känner dig som. Jag skiter fullt i vem du har sex med eller hur du har sex.
Vi definierar mänskligheten som MAN - alt.pojke, de är av samma kön
eller KVINNA - alt. flicka, de är avsamma kön.
Och en tredjedels hundradel, dessa stackars jävlar, dessa ödets nyck, som är födda med både och. Dem kallar vi hermafroditer, och ska vi vara riktigt uppfinningsrika så kan vi kalla denna KOMBO av de två kända könen för ett "tredje kön".
MEN EGENTLIGEN FINNS DET INGET TREDJE KÖN! För de hermafroditiska och div disparata avarter du tar upp korrigeras med mediciner, hormoner osv för att få ett normalt liv.
Förstår du nu hur jag tänker?