Inlägg från: Jellybeanbaby |Visa alla inlägg
  • Jellybeanbaby

Jag hatar HEN!!!

FMGA skrev 2012-09-23 15:46:57 följande:
    Inget kunde bekymra mig mindre än vad du tolererar.
    Nej det märker jag då du verkligen gett dig fan på att såra mig ordentligt.

Vad har jag gjort dig egentligen? Vilka av dina tår har jag stampat på?
    Tror du att du blir respekterad och aktad när du beter dig så här?
    Du lindar in rena personangrepp i fina ord och tror att jag tar det?

Första inlägget från dig som jag ens sett i den här tråden gjorde mig så konfys att jag var tvungen att läsa det flera gånger för att inse att du faktiskt kränkte mig.
    Så ja, vad ska jag säga. Du har "talets gåva" i skrivform, och det spelar nog ingen roll om jag anmäler dina inlägg eftersom jag ger mig blanka fan på att en moderator inte skulle läsa dina inlägg lika noga som jag läste dem.

Jag tar inte din skit. Förstår du?
    Men jag vill fortfarande veta exakt VAD det är jag gjort dig som sårat dig så mycket att du anser att det är okej att såra mig så mycket.
  • Jellybeanbaby
    FMGA skrev 2012-09-23 15:46:57 följande:
     Det kan inte vara hälsosamt att bli så upprörd.
    PS: Det kan inte vara hälsosamt att lägga ner så mycket tid på att verkligen gå in för att sticka nålar i en annan människa. Ja, jag är en människa bakom skärmen, som inte förstår vad sjutton ditt problem är. Du kanske ska tänka på det nästa gång.
  • Jellybeanbaby
    FMGA skrev 2012-09-23 17:46:49 följande:
    Oj, såg inte ditt inlägg.

Du borde ha någon slags inläggsspegel så du fick möjlighet att se dig själv så som du är; Jelly. Jag syftar inte på din sexuella läggning eller så, utan på den människa du är.

Jag rekommenderar att du försöker få hjälp med att tolka dina reaktioner. 
    VAD SA JAG NYSS!!???? MÄNNISKA!
  • Jellybeanbaby
    Plutteli skrev 2012-09-23 18:02:52 följande:
    Jellybeanbaby: Påminner om dina egna ord till MIG, detta var det första du skrev till mig i denna tråd utan att jag en enda gång hade skrivit något till dig: "Ursäkta, men ud är ju körd i botten. Ska man räkna manhaftiga flickor som pojkar? Och feminina pojkar som flickor??? Du har visst inte tagit din medicin.

hermafrodit = någon som FÖDS med bägge KÖN."

Lev som du lär eller håll käft när någon annan påpekar dina brister!
    Det hade jag faktiskt glömt, men var det inte så att du skrev nåt fullkomligt bortkollrat, om pojkar och flickor and  whatnot. Just det! Du ville separera begreppen på barnnivå. Ja hahah så kan man tycka.
  • Jellybeanbaby
    Plutteli skrev 2012-09-23 18:11:31 följande:
    Jag skrev detta: Räknar man alla som föds som hemafroditer med blandade kön samt alla som föds med allehanda roliga variationer av könskromosomer (Tex ser ut som helt som en kvinna men har XY kormosomer) så är det ca 10% av befolkningen som INTE är rakt av man/kvinna. Sug på den!

Och det var alltså skäl nog att bli kallad för helt körd i botten och frågad om jag tagit min medicin? Du fortsatte dessutom på samma sätt. Som sagt, suck it up, som du behandlar andra blir du själv behandlad och vad FMGA skrivet till dig rakt ut eller insuinerande är inte ens i närheten av vad du själv spyr ur dig när du anser folk ha fel! (Bortkollrat förresten är ju bara ett annat sätt att kalla mig idiot, personangrepp, hur var det nu med det?)
    Du skrev "Räknar man alla som föds som hemafroditer med blandade kön samt alla som föds med allehanda roliga variationer av könskromosomer (Tex ser ut som helt som en kvinna men har XY kormosomer) så är det ca 10% av befolkningen som INTE är rakt av man/kvinna. Sug på den!"
    Ja.

Undermeningen är:  räkna manhaftiga flickor som pojkar, och feminina pojkar som flickor.

Och du tycker inte att det låter konstigt?
    Jag tycker det låter helt koko.
  • Jellybeanbaby

Tänkte bara skriva att även om jag (tydligen!) ovetandes har skaffat mig ovänner här bland hen-maffian så betyder det inte att jag kommer sluta skriva i den här tråden.

För att här på FL är vi som är negativt inställda till "ordet" "hen" i majoritet. Över 72% har röstat att de INTE använder ordet i omröstningen här på FL.

Japp! Jag tillhör majoriteten! Även om inlägg från henmotståndar-skribenter riskerar att dö ut i bruset av den andra sidans ytterst aktiva postare, så hoppas jag att folk ser och läser inläggen från Element och CMM (för att nämna 2 namn).

Det är viktigt att visa en enad front för den majoritet som tyst stöder oss.
    Just mina inlägg gör varken från eller till, men ni övriga som verkligen skriver bra, fortsätt med det.
    Själv lägger jag ner pennan. I den här tråden.
    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

• Jellybeanbaby

fuckfuckfuck varför varför får vi inte ändra i våra egna inlägg?

Det skulle stå "kommer sluta skriva" PUNKT  högst upp.

Nåja- EFTER denna rättelse. Punkt.

• Jellybeanbaby
    Element skrev 2012-10-17 15:38:15 följande:
    De har förmodligen umgåtts med en henanhängare.
    Hahahahah!!!

Just det... jag skulle inte posta i den här tråden... men...

Hahahahah!!!

You keep rackin' 'em up....

And Element keeps hittin' 'em down!
  • Jellybeanbaby
    Element skrev 2012-10-18 15:28:52 följande:
    Allt är en social konstruktion just därför anser jag att kvotering skall bort. Likaså skall kvinnor inte få billigare försäkring eller gratis rabatt på taxi hem från krogen.
    Just for the record. Jag har aldrig någonsin fått rabatt på taxi på väg hem från krogen.
  • Jellybeanbaby
    Element skrev 2012-10-18 16:57:13 följande:
    Män utsätts för våld oftare än kvinnor på väg hem från krogen. Varför skall kvinnors rädsla särbehandlas?
    Sorry, såg att ni redan avhandlat det där om taxi.

Ang ditt statement härovan, så har du en god synpunkt. Men vad kan man göra för dessa killar?
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!