• Faber

Jag hatar HEN!!!

Anonym skrev 2012-09-06 13:36:32 följande:
    och det gör ingen annan?
    Nej.
    *Politiskt korrekt sidfot*
  • Faber
    nihka skrev 2012-09-06 18:41:20 följande:
    Hahaha. Ja, det är inte första gången du går ut med att alla i hela världen är idioter - förutom du själv förstås. Vad jag inte begriper är vad du får ut av att sitta här och diskutera med alla vi andra som är så långt från din höga nivå.
    Bot
  • Faber

Går ändå inte att argumentera med hatgrupper.

• Faber
    Aaliyah skrev 2012-09-12 19:31:54 följande:
    Fjorgynn: men det är bra att du bildar dig.
    Hatgrupper skall inte uppmuntras oavsett vilka som är måletavlan för hatet.
  • Faber
    Aaliyah skrev 2012-09-13 18:03:48 följande:
    Nu var det väl hen vi skulle diskutera, eller hur? Och det ordet förekommer väl knappast i Enid Blytons böcker.
    Nej men ultrafeministernas agenda gör det.
  • Faber
    nihka skrev 2012-09-13 18:53:50 följande:
    Du har ju HELT missat poängen. George - eller egentligen Georgina var en UTPRÄGLAD sk tomboy i orginalböckerna. Detta har TONATS NER. Om det hade varit frågan om ultrafeministisk påverkan hade väl det draget TONATS UPP eller så hade man gjort om henne till radikalfeminist med dagens mått mätt.

Jag har läst serien som barn så jag kan karaktärerna. Om det är en bra idé att modernisera vet jag inte men modernisering är vad det är frågan om, inte en könskamp. Kvinnor står de facto inte längre vid spisen, men de gjorde det då. Det är inte konstigare att ändra det än att plocka in pasta isf pudding.
    Klart det handlar om ultrafeministernas agenda när det handlar om att revidera redan existerande verk.
  • Faber
    nihka skrev 2012-09-13 18:25:42 följande:
    För dig finns ultrafeministernas agenda ÖVERALLT. Akta dig så den inte hoppar upp ur morgonkaffet och biter dig i näsan!
    Det har de redan gjort.
  • Faber
    nihka skrev 2012-09-13 21:04:49 följande:

Hahaha. Klart det gör. Varje gång bibeln revideras hoppar ultrafeministerna fram. Tröttnar du aldrig på att vara så misstänksam?

Varför gör ultrafeministerna en pojkflicka mindre pojkaktig i det reviderade verket?
    Pojkarna är ju politiskt korrekta i den nya versionen.
  • Faber
    nihka skrev 2012-09-13 21:05:54 följande:

Stackare. Gick det svallvågor i koppen?
    Nej de landade på golvet och smet in under kylskåpet, som Alien ungefär.
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!