Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Jag hatar HEN!!!

Faber skrev 2012-07-28 21:43:30 följande:
    Det tror jag väl inte, förutsatt att folk inte trollar eller skämtar så kan man ganska snabbt bilda sig en uppfattning om var folk står politiskt på ett forum.

Och du tror väl inte att du kan tolka sådant ens med en någorlunda marginal utan att faktiskt känna personen. Klart, om man tror på konspirationsteorier och "batikhäxor" så har man väl lätt för att generalisera.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym skrev 2012-07-29 11:34:14 följande:
    Så för att man gillar att klä sig i kläder som är utmärkande för det andra könet så är man fångad i sin kropp? En transa=transvestit och en transsexuell är inte samma sak!

Läs vad jag skrev några inlägg högre upp. Svarade på den frågan där.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym skrev 2012-07-29 13:26:24 följande:
    "Dorian" versus "Faber". Så fattar man att det kan bli krig i världen.

Inte från min sida. Jag använder ord, inte nävar eller vapen.
  • Dorian Ertymexx
    Faber skrev 2012-07-29 17:53:04 följande:
    Endast därför att du inte varit i en situation där ord inte hjälper. Jag vet att du vill förtränga det, men ja, det finns faktiskt sådana situationer, även i lilla Sverige.

Jag undviker sådana situationer.
  • Dorian Ertymexx
    Faber skrev 2012-07-30 10:15:02 följande:
    I den grupp som använder det ingår genusanhängarna.

Sant. I gruppen som använder ordet "och" ingår det också genusanhängare. Betyder det att ordet "och" numer är besmutsat av genustalibanism? Samma sak gäller orden "men", "alltså", "till", "hej", "bil", "analklåda" och, ja, i princip alla andra ord du kan tänka dig. Konspiration på massiv nivå alltså, hela svenska språket är infiltrerat!! Obestämd
  • Dorian Ertymexx
    Anonym skrev 2012-07-31 06:38:30 följande:
    Vad är det för jävla fikonspråk.? Är du rädd att få spö av några kärringar och bli kastrerad? Eller har någon elak tant ropat "hen" efter dig på gatan??
    Skål
  • Dorian Ertymexx
    msmurphy skrev 2012-07-31 06:51:21 följande:
    ELLER så avdramatiserar man det genom flitigt användande, typ som när gayrörelsen började använda flata och bög och så vidare för att ta tillbaka de uttrycken.

För övrigt är du lite väl paranoid. 

Skål

Litet???  
  • Dorian Ertymexx
    Faber skrev 2012-07-31 10:48:53 följande:
    Ja jag är rädd för allt som är onaturligt, det förvånar mig att fler inte är det.

Så... du sitter i vild panik när du skriver svar på internet alltså? Jag menar, du sitter i ett hem med väggar av onaturliga material, värmd på onaturligt sätt (för inte sitter du med en lägereld mitt i skogen va), med onaturliga kläder på kroppen, kanske onaturliga mediciner i kroppen, och skriver på ett extremt onaturlig internet via din lika onaturliga dator?

Sucks to be you. 
  • Dorian Ertymexx
    Faber skrev 2012-07-31 15:17:41 följande:
    Hen förespråkare vill ju sätta sig upp emot naturen så jag kan inte se att det skulle vara alltför långsökt att beteckna dem som onaturliga.

Du är varmt välkommen att åka till Finland eller Ungern, ställa dig på ett stort torg mitt på dagen och högt proklamera att deras språk är onaturliga. Men först, se till att du har ambulans på väg redan innan. En del av de där "grå könlösa" finska/ungerska männen och kvinnorna är förvånansvärt macho av sig, trots att de bara har "hen" i sina språk.
  • Dorian Ertymexx
    Pallas skrev 2012-07-31 15:28:28 följande:
    Vilken jävla natur?

Den där heliga naturen som det står om i bibeln. Obestämd
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!