• adaeze

Jag är kär i min boendestödjare!?

Ok låt oss säga att dina känslor faktiskt är besvarade, är det då så smart att skriva om hur du vill att han ska ta dig hårt när du är tidigare sexberoende? Finns inte risken att han då tolkar det som att du har återfall och bara vill ha sex med honom och inte har några genuina känslor?

• adaeze
    Anonym skrev 2012-06-30 20:07:30 följande:
    Den enda som har nåt förnuftigt att säga...

Kanske inte är det bästa att skriva, du har nog rätt... måste nog tona ner det för att verka mer seriös. 
    ja och du behöver ju inte låta som om du vill gifta dig imorgon heller bara för du vill låta seriös, utan det räcker ju med att säga att du utvecklat känslor som du försökt undertrycka men de går inte längre så därför vill du chansa nu och se om dina känslor är besvarade. Sen kan jag dock tycka att det är oproffsigt av honom om han har känslor för dig att så (enligt dig) tydligt visa det medans han fortfarande jobbar för dig...
  • adaeze

Men alltså det här med att gå och fika med boendestödjare måste väl bero mycket på vad för sorts stöd man har? Skulle aldrig få för mig att bjuda ut mina boendestödjare på fika, hur roliga de än är att prata med. Och om de ville ge mig sitt privata nummer skulle jag bli grymt obekväm. Men det kanske är för jag själv föredrar att vara professionell om någon får betalt för att hjälpa mig, förstår inte ens hur man hamnar i en sits där man byter nummer och börjar umgås privat... men det är väl jag som är kall. Mina boendestödjare kanske tycker jag är jätteoartig som är så opersonlig? kanske borde börja småprata lite mer med dem.. inte för att jag vill fika eller gå på bio, men de kanske tar illa upp av att jag inte är mer social och vänskaplig?
    men nu handlar inte den här tråden om mig.. förlåt ts

• adaeze
    AnnaGreta 378 skrev 2012-07-01 00:02:13 följande:
    Ditt beteende är helt korrekt. Du är som du är. Det respekterar alla proffesionella boendestödjare. Skulle bli väldigt upprörd om någon brukare skulle känna att hon/han skulle behöva ändra sitt beteende för MIN skull. Att vara boendestödjare är ett arbete, inte en social happening.

Förlåt Ts för att jag blev OT nu.    
    Tack för ditt svar =) Skönt att höra det från nån som själv är i branschen och har koll =)
Svar på tråden Jag är kär i min boendestödjare!?