Får man säga så ?!
Hej,
de snurrar så mycket i mitt huvud så undra lite om de får gå till som de gjorde när vi var på vaginal ultraljuds koll.
Jag och min pojkvän väntar vårat första barn, då jag trodde jag var i vecka 7+0 fick jag en blödning så vi åkte till sjukhuset.
fick veta att vi tydligen var i vecka 5+0 läkaren tyckte de var för tidigt för att säga någonting .
så vi fick en tid en och en halv vecka senare hos en annan läkare, all började bra hon kände på livmoden och frågade när jag hade min sista mens.
svarade henne den första april men att läkaren innan sa att de var två vecker för tidigt räknat, men hon lyssnade inte.
körde bara in den där staven man kollar med efter två sek utan att kolla noga säger hon att de inte finns en bebis , att vi fått ett missfall.
När jag sitter där och gråter säger hon vänta lite ska kolla med en annan läkare men halv öppen dörr nör jag sitter naken springer hon efter en annan läkare .
När hon kommer tillbaka säger hon att de inte är säker att det är ett missfall, att de är för tidigt att av göra.
hade tid hos henne i torsdags men jag mådde så otroligt dåligt över hur hon betede sig mot oss.
så min undran är lite, någon som bara sett en tom gulhinnsäck när ni trott att ni varit i vecka 7-8 typ . mår så dåligt vet inte vad jag ska göra , vill ju inte oroa mig i onödan :/
tack på förhand