• Evvee

NY i Sundsvall och är föräldraledig!(ensamt)

Hej på er=)

Jag efterlyser någon/några trevliga mammor med barn  i samma ålder som jag har för att kanske ta en fika eller åka och kika i butiker eller bara ta en promenad eller liknade :) Jag har en son på snart 11 månader =)

Hör väldigt gärna av er om ni också känner att de vore roligt att ha någon att träffa någon gång i bland under dag tid då man känner sig som mest ensam:)

Ha det gott!!

• Svar på tråden NY i Sundsvall och är föräldraledig!(ensamt)
  • Evvee

Hej, vad roligt!Hur går det att vara mammaledig då:)?

• lella77

Har en sin på 4,5 också så det är full fart. Vi har varit mycket sjuka sista månaderna så det har varit lite jobbigt.

• getinge17

Hej jag är mammaledig och tycker det är trevligt att lära känna nya människor, jag själv kommer inte här ifrån = svårt att få kontakt med nya människor ? hihi lät lite struligt. Jag har en dotter som föddes 31 mars 2011 = 1 år och 2 mån och själv är jag 38 år hoppas det inte gör något. =/. Vi bor på Alnö och hittar gärna på något. Jag finns även med i facebook men i ett annat namn. Solig

• Umonia

Hej! 

Vad glad jag blev när jag hittade den här tråden!!

Jag är 31 år med en son på 14 månader. Vi har precis flyttat upp från Stockholm och jag kommer vara ledig i minst 3 månader ytterligare. Det är fantastiskt skönt att ha kommit ifrån storstadshetsen, men eftersom min sambo fortfarande veckopendlar ner till Sthlm så blir det minst sagt ensamt här uppe ibland och jag känner att jag verkligen skulle behöva få komma iväg och träffa lite nya människor. Vi bor på Östermalm men jag har inget emot att åka från stan för att träffas om det skulle passa bättre, jag är öppen för alla förslag!

Erika 

Svar på tråden NY i Sundsvall och är föräldraledig!(ensamt)