Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Juni-barnen

Lägger mig ganska sent själv. Så runt 22-24 ammar jag sista gången.. Sen sover hon som sagt till 7-8 ibland "bara" till 6. Ytterst sällan så vill hon ha ett mål extra på natten. Men då brukar det vara i fall storasyster drömmer mardrömmar och väcker henne eller något annat oväsen..

• LillSnurr82

Vi har inte heller kommit till skott när det gäller sexet. Men inte så lustigt då gubben inte är hemma och jag bott i sommarstugan. När han varit hemma och "hälsat på" har det inte heller blivit läge eftersom resten av min familj oxå bor här, alltså mycket folk nästan hela tiden. Vill inte sexa när mamma och pappa hör.. Haha! Men på söndag flyttar vi hem till stan och gubben med, då hoppas jag att vi kommer i gång med sexet även fast lusten inte infunnit sig direkt.. :(

♥ Agnes 20101208 ♥ Märta 20120615 ♥
  • LillSnurr82

Här går vi inte efter något schema utan matar, byter blöja, pratar och leker när Märta vill både natt som dag. Sömn och mat tider kommer bli regelbundna i alla fall tids nog.

• LillSnurr82

Sweet life: nej precis, skulle heller ALDRIG väcka Märta när hon sover. Låter dumt att göra det.. :)

• LillSnurr82

I dag var vi på e liten marknad här i stugan. Då fick Märta sitta i bärsjal. Första gången jag använder den utanför hemmet.. Funka kanon..:) så den kommer nog till mer nytta nu när vi flyttar hem till stan..

Sunt förnuft och att man lyssnar på sin bebis funkar nog för de flesta tror jag..

• LillSnurr82

Här myser vi bara framför os när det är ridsport :) annars är vi ute i friska luften och busar med storasyster och hundarna så mycket det går. Men i morgon bär det av hem till stan igen.. Trist då jag älskar livet på landet, tystnaden i skogen och den friska luften men ändå skönt för då kommer även mannen hem från Göteborg :D

• LillSnurr82

Här har vi oxå haft en bra natt :) sov till kl 6.15 i vaggan.. Åt lite och somna om i våran säng till kl 10.00

Storasyster sov även hon i sin säng till 7.00
    (har ju bott i stugan och då samsovit med barnen hela sommaren) skönt att få sängen för sig själv hela natten :)

• LillSnurr82

Märta börjar oxå på babysim v34 då är hon 9v lite drygt. Bara naveln är läkt så ska det inte vara några problem att bada med dem i varmare vatten.
    Märta kommer bada tisdagar och på onsdagar badar storasyster :) hoppas bara att tiderna kommer passa så sambon eller mormor kan passa alternativt bada med ett av barnen under tiden.

• LillSnurr82

Har inte ställt mig på vågen än. Men kan ha de flesta kläder igen. Så tror inte jag har så många kilon kvar. Har dock kvar degmagen.. Men den ska snart bort.. Inte haft tid att börja träna då jag varit ensam med bArnen i sommar men nu ska jag försöka ta tag i det igen när gubben kommit hem.

• LillSnurr82

Hur gör ni för att komma ihåg att ge d- droppar ? Glömmer dem varje dag. Med storasyster ger jag i kvällsvällingen.

Svar på tråden Juni-barnen