Inlägg från: gizmolarson |Visa alla inlägg
  • gizmolarson

Juni-barnen

Härligt med fler bebisar..snart har alla flyttats till denna tråd,.

• gizmolarson

Grattis till bebis

Idag blir Sigge 6 veckor.. Nu kan tiden få stanna av lite..idag blir det Bvc för vägning av Sigge och 3 års kontroll av lilla storasyster...

• gizmolarson

Jag räknar dagarna tills gubben går på semester, det är kanske körigt med 2 systrar som iof leker superbra med varandra men dom är väldigt superbraiga på att hitta på bus med varandra oxå pluss att Sigge helst vill vara med sin mamma när han är vaken och inte ligga i vagnen som systrarna kunde göra när dom var bebisar och en liten hund som vill ut å kissa och få uppmärksamhet.. Men, men.. Det är ju mysigt oxå

• gizmolarson

Ojoj vad min kille växer.. Bvc idag å han låg 4660 (3340) och 55,5 lång (48).. Är som bortblåst att han var för tidigt född..

• gizmolarson

Sigge bakslag hela hela tiden och mycket.. Har aldrig hört en bebis som fiser så mycket som han gör och riktiga pruttar alltså.. Ganska sött faktiskt..

• gizmolarson

Missförstånd- jag har ont i ryggen på en konstigt sätt.. Kan ha med förlossningen att görs kanske

• gizmolarson

Jag har vikt kvar oxå... Det som stör mig mest är oxå kläderna.. Vill ju inte köpa för mycket kläder heller eftersom JAG SKA ner mer i vikt

• gizmolarson

Så typisk, Sigge brukar alltid sove denna tid men bara för att vi skaffat barnvakt åt systrarna och gubben är på fest så har han varit vaken sen efter sex.. jag som trodde att jag skulle få vila av mig baciluskerna jag fått

• gizmolarson

Haha så kul, en kompis til mig fick en pöjk idag och han väger redan mer än Sigge och är 0,5 cm längre.. Å då är Sigge 7,5 vecka äldre tänk va olika alla är

Svar på tråden Juni-barnen