Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Juni-barnen

Har oxå rätt ont mellan benen fast jag varken behövde sy eller sprack något under förlossningen. Men tänkte kan det inte vara att blygbenen drar ihop sig igen eller liknande?

Våran Märta knorrar oxå som en liten gris, det gjorde storasyster Agnes oxå som bebis. Så är nog som sagt bara deras sätt att "prata"

• LillSnurr82

Har oxå läst alla berättelser och inlägg men inte kommenterat. tycker alla varit/är jätte duktiga. (kommer nog inte kommentera allt i fortsättningen heller. Inne och läser varje dag, kommenterar om jag har tid)

• LillSnurr82

Underbarapojke: är det inte mjölkstockning du åkt på då? I går hade jag en början till det.. Frös , ont i kroppen och jätte ont i tuttarna. Var bara att amma amma så släppte det och i dag mår jag mycket bättre :)

Märta sover mest hela tiden. Vaknar och äter och somnar sen om igen. Hon har nån timme på kvällen och nån timme på morgonen/fm som hon är vaken lite mer. Äter en gång/natt men äter då i kanske 20 min på varje bröst. Jag klagar inte.. Hinner jag med storasyster och får en god natts sömn :D

• LillSnurr82

Härligt lycka 4, STORT grattis:)

• LillSnurr82

När avslaget är borta är sex, bad och tampong ok. Är ju pga infektionsrisken man ej ska ha det så länge man har avslag då man har ett öppet sår.

• LillSnurr82

Grattis till guldklimpen polarantis!!

• LillSnurr82

Fr.o.m. Måndag blir jag gräsänka och ensam med Märta och storasyster Agnes 1,5 år plus hund. Prova på att vara ensam i går med dem och det gick över förväntan faktiskt. Är i sommarstugan så det ända problemet var på morgonen när jag blev panik bajja nödig :/ vi har bara utedass här och dit kunde jag inte ta mig med båda barnen..:( så var bara att kniiiipa tills Agnes sov middag , men då var jag så klart inte skitnödig längre.. Haha!

Nu har jag äntligen fått tag i vårt Bvc så på måndag ska jag dit med båda barnen. Agnes ska på extra kontrollvägning då hon inte gått upp tillräckligt och lilla Märta ska dit på sitt första besök. Spännande och se hur mycket hon ökat i vikt och längd :)

• LillSnurr82

Härligt Elvis mamma :)

Skönt att få komma hem lycka 4:)

• LillSnurr82

Stjärnfrukt: usch då, låter inte alls som en så rolig start. Skönt att det börjar ordna upp sig!

Ursäkta äckel varningen nu.. Men var nyss och skulle byta binda och på bindan ligger en stor gelé aktig klump , typ 5 cm lång och 1 cm bred och mörkröd.. Normalt.? Aldrig haft liknande förr..

• LillSnurr82

Ok misstänkte att det var det, men det var en så stor klump därför jag blev lite fundersam..

Svar på tråden Juni-barnen