Hon tycker jag är ego för jag sökte hjälp tidigare.
Min sambo och jag har försökt få barn i 10 månader, och har testat med äl-test många månader som inte givit utslag. Så jag ringde kvinnokliniken och berättade att jag misstänkte att jag inte hade äl och fick då komma in på en tid för vul och blodprov.Ok, jag ljög och sav i försökt ett år, men det är ju nästan sant. Idag ska jag in och ta ett av blodproven och vi kom in på det jag och systern. Hon kommer med att hon tycker det är fel att jag ljugit när det finns andra som försökt så länge eller äldre kvinnor som vill ha barn för de inte hittat nån förrän senare ålder. Hon tänker säkert på sig själv då hon är 35 och inte har nån partner. Jag är 29,så så väldigt ung är jag inte!
Har längtat efter barn flera år, det vet hon. Så nu mitt under utredningen, som faktiskt läkaren skrev in oss på efter att ha sett jag har pco kommer hon hur fel jag gjort och gnäller. Ska hon inte stötta mig? Det är rätt jobbigt för oss...men hon tycker jag är ego Det sårar mig. Känns som hennes bitterhet går ut över mig.