• Gaskarl

Vad har ni för fetischer?

HelenStrand skrev 2015-10-21 18:36:53 följande:

Jag har en lite udda fetisch. Jag gillar när bilen är lite svårstartad...

En väldigt udda vardagsfetisch har jag förstått. men det är något jag kan kontrollera någorlunda när jag vill att det ska hända.. ibland händer det bara och kan vara oerhört tändande.. Det är en gammal bil från mitten av 80talet.

Men det händer att jag "klär upp mig" och tar bilen en sväng och får utlopp för min fetisch..

Och behöver heller inte fundera på varför jag har den då jag vet precis när jag fick upp ögonen för den. 

:)

Gärna svar och funderingar från kvinnor med :)

helenstrand@yahoo.com

Fantastiskt intressant och häftigt... Får jag fråga, din åldersgrupp?? Jag tror min fetisch är tågåkning, erotiskt som attan och nylonstrumpor och grövre BH:ar....på medelålders kvinnor....

Gillar också skarpt kvinnor som inte skriver anonymt..
  • Gaskarl

Jag tror min fetisch är tågåkning, erotiskt som attan och nylonstrumpor och grövre BH:ar....på medelålders kvinnor....

• Gaskarl
    Anonym (Stina) skrev 2020-12-07 09:01:49 följande:

Tyvärr är nog inte FL rätt forum för att diskutera olika former an fetischer. Gissar att 95% av besökarna här inte kan skilja på en fetisch och högst normal sexuell attraktion.

Du har helt rätt..Samma dom frågorna, med dom som undrar hur man börjar med BDSM, om det märks på någon, och hur hårt man kan slå.
  • Gaskarl
    Miss Sunny skrev 2024-10-01 12:40:44 följande:

Vet inte om man kan kalla det fetish, men jag är svag för (mkt?)yngre män.

Det är ingen fetisch. 
Svar på tråden Vad har ni för fetischer?