Inlägg från: Perjonsson |Visa alla inlägg
  • Perjonsson

Vad har ni för fetischer?

Hade för längesedan en flickvän som alltid hade trosorna utanpå strumpbyxorna. Ingen tanke på att det var sexigt utan att det hjälpte hålla nylonet uppe. En lördag på dagen var vi inne på mitt rum och vi hade gökat och hon hade bara strumpbyxor o bh på. Då kommer min polare o bultar på dörren för att få med mej som vanligt på fest. Jag bangade och snart började tjejen harkla sig av stanken av något kompisen petat in under dörrspringan och det skummade konstigt. Tjejer höll på att spy och hängde sig långt ut genom fönstret för att få frisk luft.. Jag kunde inte öppna dörren då jag va näck o hon uppvisade en fantastik nylonklädd rumpa plockat ur en dröm och jag ville bara gå fram och riva upp ett hål o tränga in i henne mitt i detta kaos. Blev att jag med en penna åter petade ut det som skummade varpå min polare som garvade sig till döds sköt tillbaka fanskapet. Och under hela denna evighet hängde nylonrumpan i fönstret med kräkljud på 6e våningen. Minns inte hur det slutade riktigt men polaren gick. Det visade sig vara en surströmmingsburk som han sprättat o fisken reagerade med bonvaxet på golvet o började skumma.

Efter detta är jag frälst av nylon och även att ha strumpbyxor på mej själv efter att en annan tjej satt på mej detta läckra plagg.

• Perjonsson

En av mina intressen är att hitta vägar att optimera hennes njutning med alla medel.

Att förvåna henne med metoder o njutning hon inte upplevt tidigare el trodde var möjligt.

Då får jag en kick

• Perjonsson
    Anonym (BBW) skrev 2021-02-17 04:35:06 följande:

Det var väl trevligt men förklara gärna för mig vad i detta du ser som en fetisch och inte högst normala sexuella aktiviteter.

Då man dels kan ha vanlig sex då båda njuter men blir min fetisch när jag verkligen går igång när jag träffar en kvinna som är underutvecklad sexuellt eller på andra sätt inte fått den högre njutningen. Att då likt en doktor analysera och lägga upp en strategi för att framkalla dom där apelsinstora ögonen hon ger mej efter en orgasm hon inte visste fanns att få är en kick. Det lägger ju sen grunden för att så här ska det bli varje gång framöver. Sen tar man nästa steg i att upptäcka andra typer av orgasmer på andra sätt så att överaskningarna fortsätter.
  • Perjonsson

Ni 2 här ovan får tycka vad ni vill men i mitt fall är det inte alls i nivå som ni väljer att tro.

Det är en fetisch. Bye.

• Perjonsson

Tänka vad vissa är tröga här.

Ska till max dela ut en klassning el etikett utan att veta vad som görs, metod, intensitet, verktyg........Tror jag själv vet min nivå här o vilken smak den har, va.

Hmm. Säger byråkraten. Vi måste utreda om var gränsen för vaniljsex är så att vi kan separera folk åt och placera in dom i något fack.

Oj jösses han kissade henne i rumpan....Det är fan inte normalt o han o henne måste vi stoppa in i fetischboxen. Men vänta han lider av gravt synfel o körde den av misstag i 2an när inkontenensen slog till. Stoppa pressarna. Dom måste genast återföras till vaniljfacket och remitteras till optikern.

Svar på tråden Vad har ni för fetischer?