Vad har ni för fetischer?
Hade för längesedan en flickvän som alltid hade trosorna utanpå strumpbyxorna. Ingen tanke på att det var sexigt utan att det hjälpte hålla nylonet uppe. En lördag på dagen var vi inne på mitt rum och vi hade gökat och hon hade bara strumpbyxor o bh på. Då kommer min polare o bultar på dörren för att få med mej som vanligt på fest. Jag bangade och snart började tjejen harkla sig av stanken av något kompisen petat in under dörrspringan och det skummade konstigt. Tjejer höll på att spy och hängde sig långt ut genom fönstret för att få frisk luft.. Jag kunde inte öppna dörren då jag va näck o hon uppvisade en fantastik nylonklädd rumpa plockat ur en dröm och jag ville bara gå fram och riva upp ett hål o tränga in i henne mitt i detta kaos. Blev att jag med en penna åter petade ut det som skummade varpå min polare som garvade sig till döds sköt tillbaka fanskapet. Och under hela denna evighet hängde nylonrumpan i fönstret med kräkljud på 6e våningen. Minns inte hur det slutade riktigt men polaren gick. Det visade sig vara en surströmmingsburk som han sprättat o fisken reagerade med bonvaxet på golvet o började skumma.
Efter detta är jag frälst av nylon och även att ha strumpbyxor på mej själv efter att en annan tjej satt på mej detta läckra plagg.