-
Oj, hoppas du aldrig får din önskan uppfylld. Läskigt.Dominant skrev 2012-04-12 14:07:07 följande:Att äga en kvinna, hennes vilja och hennes handlingar. Men det är inte bara något sexuellt.
-
Tror att alla har någon typ av fetisch - mer eller mindre. Och att hur mycket det är en fetisch ligger i betraktarens öga. För vissa kan en viss sak ses som en fetisch medans för andra så är det en högst naturlig del av ett normalt sexliv. Självklart finns det saker som sticker ut lite mer men min erfarenhet är att många drar likhetstecken mellan fetischer och att bryta tabun. Och vad som är ett tabu ligger också i betraktarens öga.
Jag är även övertygad om att det finns saker hos alla som bara väntar på att upptäckas - tabu, fetisch eller inte. Och att det kan bli både överraskande och kanske en kick när man gör det. Det kan även vara så att denna upptäckt kan kännas skamfullt. Men om man kan dela det med någon så kan det bli riktigt bra och få en att komma över skuldkänslorna.
-
Dominant skrev 2012-04-12 15:41:06 följande:Så två vuxna individer som vill ha samma sak, ska inte få det för du inte tycker om det?
Är du emot homosexualitet också eller gäller det bara vissa läggningar?Nu ska vi väl inte kapa tråden egentligen... Men det var just orden "inte bara sexuellt" jag reagerar på. För mig låter det som att du har en slav inspärrad typ...
Men visst, så länge du har någon som går igång på det, kör på då.
(Att den typen av spel görs i sovrummet, eller med anspelning på sovrummet har jag naturligtvis inget emot). -
Kvinnor med riktigt hög sexlust... kvinnor som vill hela tiden. Ju mer enormt kåt hon är - ju kåtare blir jag!
-
jag har ingen fettish fyfan va tråkigt
-
gillar att bli piskad men det ska vara av något man" hittar hemma" blir oftas någon form av sladd typ mobilladdaren, mkt sladdar som glappar här hemma ;)
-
Anonym skrev 2012-04-13 19:57:00 följande:gillar att bli piskad men det ska vara av något man" hittar hemma" blir oftas någon form av sladd typ mobilladdaren, mkt sladdar som glappar här hemma ;)
Fast måste tilläga att jag inte tänder på sladdar för det, men gillar liksom att man bara tar något man har, skäp fungerar ju också bra :)