Inlägg från: Fidelis ad urnam |Visa alla inlägg
  • Fidelis ad urnam

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Jag har fått en röst Förvånad

• Fidelis ad urnam

Som jag förstod, bara patetiska förlorare som röstar på mig. De vågar inte stå för sin röst! Demon

• Fidelis ad urnam
    Heisan skrev 2012-03-30 09:09:07 följande:
    Jag fick rysningar av flera alternativ så jag får tyvärr avstå från att rösta....
    Eller så är jag bara väldigt konflikträdd....
    tippar på det sistnämnda. 
  • Fidelis ad urnam

9 röster och ingen motivering. 
    Det säger mer om er än om mig! Cool 

• Fidelis ad urnam
    Rebecca25juni skrev 2012-03-30 12:37:23 följande:
    Tycker att man som person kan ta till sig om man blir nominerad här för då är det ju bevisat att ens inlägg/kommentarer inte "går hem/uppskattas". Jag funderar på att gå ur detta forum för jag tycker att folk är riktigt elaka. Många som skapar trådar här är ledsna/desperata och vill ha tips och råd men vad får dom? bara elaka/stöddiga kommentarer. Man kan ju undra om det är syftet med denna sida, detta är väl ändå ett familjeforum och ingen jäkla smutskastningstävling!
    Vi har alla nominerat oss själva. 
  • Fidelis ad urnam
    Shandi skrev 2012-03-30 13:51:33 följande:
    Varför ska man måsta motivera? Går man inte ihop så går man inte ihop :) Man behöver inte skriva på näsan åt människor vad och hur man ogillar någon/någons sätt att uttrycka sig... Tycker jag iaf :)
    Men då tycker jag att du har fel. Röstar man i en omröstning av dettaa slag ,speciellt om man röstar på mig i en omröstning av detta slag, bör man fan i mig motivera varför!
  • Fidelis ad urnam
    vampyria2 skrev 2012-03-30 16:56:42 följande:
    Ditt inlägg var så förvirrande att det fick mig att vilja spy, men tyvärr har jag redan röstat på Anonym... och gillar dig för mycket i andra trådar, annars hade jag lätt röstat på dig här
    Trodde du var en av mina haters, men då har jag blandat hop dig med någon annan Förvånad
  • Fidelis ad urnam

22 röster. 
    Jag som har varit otroligt osynlig på FL på senare tid. Måste vara gamla meriter som härjar  

• Fidelis ad urnam
    Linda1976 skrev 2012-03-30 22:47:23 följande:
    haha

Ingen av mina kräkare har motiverat sin röst vad jag sett... Jävla mesar  
    Lika som mina med andra ord. Men är man feg, så är man Flört
  • Fidelis ad urnam
    Linda1976 skrev 2012-03-30 22:50:25 följande:
    Eller så har jag missat nån... jag måste ju göra nåt annat på dagarna.. tex jobba...
    Jag har suttit denna vecka och skrivit en fet hemtenta om folkhälsa. Är helt slut i huvudet just nu.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?