Hjälp mig med dressyrsadel
Jag har en Edinburgh som jag hade till fuxstoet hängande. Vill du prova den så säg till!
Jag har en Edinburgh som jag hade till fuxstoet hängande. Vill du prova den så säg till!
Minns inte riktigt men fuxan var ju riktigt bred så det kan ju funka för dig. Den är för bred för Wille iaf.
Jag tycker att den är riktigt skön. Rider ju Wille i en Wellington Greenline men Edinburghen blev en kompromiss för att kunna dela med syrran så den är inte lika djup och låsande i sätet som Wellingtonen är. Ska försöka få hem den från stallet nån dag så kan du ju komma förbi och hämta när du ändå ska till jobbet, bor ju inte så långt bort
Jag har en Wellington Greenline och det är en av de skönaste sadlar jag någonsin ridit i så det märket rekommenderar jag!
www.familjeliv.se/Hem/cornette/galleri.php
Där är förresten bilder på den Edinburgh jag nämnde tidigare.
Det kan jag gärna göra om du vill! Kan ju ta med min sadel då också bara för att se hur den är.
Jag är upptagen tisdag och onsdag nästa vecka, sen har jag tre månaders sommarlov Det är bara vaktande av det lilla monstret som saknas, men du kanske kan åta dig att hålla i henne lite?
Då kan vi ju fejsboka om det? Nu måste jag nog rädda några tomater...