Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?
Väntar mitt 3dje barn men går var 3:e/4:e vecka.. tycker det låter väldigt långt med 6v emellan.
Väntar mitt 3dje barn men går var 3:e/4:e vecka.. tycker det låter väldigt långt med 6v emellan.
Gick in i v32 idag =) Är nåt enormt nyfiken på vad det är som rör sig när inne nu, ville veta könet! 1v kvar, tiden går segare än vanligt =(
Ja det är en enorm skillnad denna gången, när ja väntade mina flickor så mådde jag hur bra som helst, var pigg, städgalen, bakade massor. var inte still 1sec. ja förutom uvi och njurproblem med min ena men förutom det då så mådde ja prima.
Denna graviditet har ja haft de mesta symtom man kan ha, kräktes som en idiot, kramp, krypningar i benen, ont i tuttarna, ryggbesvär osv osv.
detta barnet är även lugnare, det rör sig mindre, buffar mer medans mina flickor tog sats och kickade gärnet på allt de kom åt, revbenen var tydligen roligast haha. De väckte min sambo varje morgon med sina sparkar om vi låg tätt..
Tänkte på det med sådana dära bälten man kan ha, för foglossningar och för å avlasta ryggen.
Jag har inga foglossningar, men ryggont dagligen och tänkte ta upp det med min bm, har ni använt sådana? Fungerar de? Kan man gömma dem under kläderna eller syns de jätte väl?