Inlägg från: Polarlantis |Visa alla inlägg
  • Polarlantis

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Himla busiga kroppar alla verkar ha! Nu får det allt bli lite ACTION och inte bara massa lidande! Hoppas det riktigt sätter igång för er som väntat och väntat. Inte kul för humöret förstår jag!

EGO: Har damsugit och tvättat golven i hela huset...kommer få sjukt ont sen...men nu är det ju så kort tid kvar att man kan stå ut tänker jag! Dessutom kanske kroppen börjar fatta att det är dasgs, hihi! Semproppen släpper iaf lite av och till, wiii! 

• Polarlantis
    Ann Lis skrev 2012-05-28 20:55:57 följande:
    Har varit "klåfingrig" i kväll så jag kände på tappen den är alldeles mjuk och kort fick lätt in 2 fingrar och rörde runt lite hade rött/rosa slemm på Fingrarna efter det, har dock inga värkar eller känningar tog en rask promenad efter detta så nu kan jag bara vänta och se........ (och hoppas som vanligt)  
    Iiiihhh, så spännande! Har inte vågat kolla detta själv...hmmm..kanske ngn dag när jag blir lite mer frustrerad, haha! Molvärk till och från och lite mysiga gula och vita bitar som kommer...annars inget...alldeles för lite för att det ska hända ngt... KOM IGEN!

Kia82: ojojoj! NU snackar vi tecken, HOPPAS du har massor med ont nu! Sjukt att önska någon smärta...men det är ju för en bra sak!
  • Polarlantis

Någon som har ont i lederna? Hände och fötter gör riktigt ont Rynkar på näsan Men även armbågar m.m....lite skumt. Kan det vara vätskan tro?

Ilandet har nu gått över i ont i ryggen också...så jag antar att den lille trillat ännu mer ner...hur nu det ska vara möjligt? Den ligger jättelångt ner redan, sedan två v tillbaka...hmm...

Butterflie: är det inte bara bäbis som trycker på böåsan nu då tro?

• Polarlantis
    Janniiique skrev 2012-05-29 12:57:45 följande:
    På självaste morsdag kom våran tjej ut med raketfart, kl 14.34.
    3505 g och 48 cm lång, alldeles perfekt! 
    GRATTIIIIIIS!!!!!!!!!! {#emotions_dlg.flower}
  • Polarlantis

Hem och packa BB väskan för min del, inte för att ngt är mer på g men nu måste det göras! Skumt med ilandet som nu sitter i hela ryggen...måste vara en ny nerv som den kommer åt...fattar inte att den ska kunna ligga längre ner nu utan att komma ut! Tänk om BM kunde tala om ifall man öppnat sig ngt eller ej...hmmm..

• Polarlantis
    emelianzei skrev 2012-05-29 22:28:20 följande:
    Igår morse den 28 maj kl 08.49 kom Elsa äntligen ut, 29 timmar efter vattenavgången och efter en riktigt jobbig förlossning som avslutades med sugklocka. En frisk tös som var 49 cm lång och vägde 3140g när hon kom ut! Vi mår alla bra men lite mörbultad och omtumlad är man. Förhoppningsvis får vi åka hem imorgon :)
    STORT grattis!!! {#emotions_dlg.flower}
    Janniiique skrev 2012-05-29 22:55:54 följande:
    Den 27 Maj kom Thelma till oss i raketfart, 3505 g och 48 cm lång.
    STORT GRATTIS!!! {#emotions_dlg.flower}

EGO: Jösses vad det händer saker nu! Inga känningar här inte... Var ute på prommenad igår kväll och det gick riktigt bra, så jag njöt av det och fick inte ens speciellt ont efteråt, hurra! har dock inte kunnat sova i natt så jag är helt färdig. När sambon for till jobbet gick jag upp och då pratar vi 04:15...jättebra tid att stiga upp på...NOT! Hundarna fick jag skaka igång så dom fick i sig frukost, haha! Hann inte med att packa väskan igår, vi hade så bra samtal hela kvällen jag och sambon, bara pratade om allt möjligt...så härligt! Men idag gör jag sista dagen på jobbet så nu kan den lille få titta ut, komsikomsi!!!
  • Polarlantis

JS85: GRATTIIIIIS!!! {#emotions_dlg.flower} Baby {#emotions_dlg.flower}

Ego: SEMESTER!!! Äntligen klar med alla jobb, ska bara vila nu och väääänta på att ngt händer! Frissan i em, njuuuuta! Bara BB-väskan som inte är packad men det måste jag göra nu för vi har slagit vad om när den kommer och jag tror på tidigare än sambon, så om jag ska vinna hemmaspakvällen vi slagit vad om, måste jag vara redo...och försöka få ut den lille, haha! STOR risk att jag förlorar dock...men det kan jag överleva... Kroppen övar nu iaf, men förvärkar (antar jag det är) och det släpper lite slempropp då och då....så kaaanske snaaaart... Får se vad BM säger imogon. Mest rädd för att järnvärdet sjunkit ytterligare, det i kombi med lågt blodtryck kan ju vara lite slitsamt på förlossningen...hmmm...  

• Polarlantis

Varit hos BM idag och mitt järnvärde var KANON! Helt otroligt! Hade 113 sist och nu 131!!! Har aldrig haft över 125 (blodgivnng), jösses så bra! BT hade gått upp lite till 120/80 och det är ju också bra, lite väl lågt med 100/70. Så kanon alltihop. Den lille ligger fixerad så långt ner det går men tar ändå i mina revben...hur lång ska den bli trp??? 60cm????? Hmm...

I natt så kunde jag verkligen inte sova, så jag satt uppe halv ett till halv tre och läste...trååååkigt. Idag har jag haft en del mensvärk och ikväll har vi gått en riktig skogsprommnenad, så SKÖNT! Kände mig stark och pigg, helt galet! Kommer väl lida för det resten av helgen men det var det värt! 

• Polarlantis

Ja här har inte min skogstur haft annan effekt än att jag så klart fick tokont i fogen fram, helt väntat. Men det VAR värt det, så härligt tur! Men har sovit uselt och jag kan inte sova på mornarna längre, hemskt dumt!

Någon mer som får mensvärk så fort ni varit uppe på natten och lägger er igen?  

• Polarlantis

Blä...astrött och irriterad på sambon..som tycker att det bästa sättet att göra mig glad är att pussa mig...jo visst, men jag vill bara vara ifred, morrr!!! Fråga heldre vad det är istället! SUCK! Hormoner överallt, ont överallt...suuuuck! Oroar mig för hur vi ska fixa allt, hur han ska fatta att det inte kommer finnas tid till att bara göra det han vill och ååååhhh jag är så trött/vill surfa/gymma blablabla... Jag vet ju att han vet vad vi gett oss in på och att han kommer steppa up när det behövs men just nu bara oroar jag mig för att jag ska få göra allt... Bett honom flera ggr igår och idag att han ska vända på några stora mattor som hänger på tork ute i garaget...inget händer! Trots att han varit inne där flera ggr!!! MORRR! JAG KAN INTE göra det själv nu!

Nä, äta annanas, se film, gå och sova...ny dag imorgon... 

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?