Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?
Har gått ner 2kg med, trodde man gick upp i slutet?!
Ja, jag vill inte bli igångsatt och tog upp det med min bm också som lugnade mig med att säga att med tanke på att jag fött flera barn och att det har gått relativt fort dem gångerna så skulle min kropp säkert vara med på noterna direkt. Visst, på ett sätt så lugnade det lite men jag gillar inte tanken på att tvinga ut den lille om inte kroppen är helt och hållet redo för det är den ju tydligen inte då det inte startar.
Jag hade gått upp ett kilo men var där nu sent på eftermiddagen, brukar ha förmiddagstider annars så kan ju vara därför kanske, massa mat i magen.
Nu har vi nyss ätit lunch här, stortjejen kommer alldeles strax hem. Var så trött så jag var tvungen att starta en tecknad film för att själv kunna sova en stund. Känner inte riktigt igen att jag har varit så här trött i slutet av de andra förlossningarna så jag hoppas verkligen att det är ett tecken på att det är nära nu.
Har ont i ryggen och lite molvärk som kommer och går men det är också allt, ja och så mår jag illa. Hoppas så att det ska dra igång med värkar här nu under eftermiddagen, med de två senaste barnen startade det med att värkarna började komma kring 15-16-snåret så hoppas att det blir så nu också men jag är inte särskilt hoppfull.