Inlägg från: Polarlantis |Visa alla inlägg
  • Polarlantis

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

JS85: Nu snackar vi spännande här ju, låter ju riktigt lovande! Till när är du beräknad?

Kia  82: segt att din kropp bara luras! Hoppas den gör ngt snart, ngt avgörande! Illamåendet låter ju lovande! Beräknad till när?

Ann Lis: verkar onekligen väldigt lovande för dig också¨! Beräknad till när?

EGO: Satt och tänkte på BM när hon ringde för att flytta en tid och då blev det även ett extra besök hos henne imorgon. Har sådant tryck i skallen, både i liggande, sittande och stående, som kommer och går. Har också bundit en hel del vatten det sista och haft lite flimmer plus att BT hade gått upp lite sist jag var där...så nu vill jag få en koll för att vara på säkra sidan...så det inte är ngt dumt på g!
    Har också insett att jag nog är lite småkorkad...hmm... Har ju haft sådan magknip på nätterna som bara blir värre, bara måste slita mig ur sängen och brukar gå på toa för att det ska släppa och efter ett tag gör det ju det...I dag fick jag skynda mig till bilen och vad händer? Jo, magknip! Hmm...kanske inte magknip...kanske förvärkar??? Hoppsan! Skulle ju förklara en del helt klart! Tog ett tag innan det släppte med sedan var det ok...Tror verkligen att det inte är långt kvar nu...nästa vecka...men det är ju helt fel enl beräkningarna så jag har väl fel men ja...det bara känns så...har jag rätt så hinner jag ju iaf få lite semester först Drömmer 

En slemfråga...menar ni typ vita klumpar och så? För det har ökat här också, mycket mer sådana "bitar" nu som kommer ut...vita eller lite gulaktiga...mysigt samtalsämne detta hahahaha! Skrattande  

• Polarlantis

Puh, gick bra hos BM, ingen protein och inget hjt BT, skönt! Men det förklarar dock inte trycket i skallen...antingen trycker den lille på kroppspulsåern eller så är det mitt låga BT som gör det, har bara 100/60 trots att det bara är 30 dagar kvar nu och jag har gått upp 20 kg Förvånad, tur det dock! BM ordinerade vila så sängen blir det resten av dagen...och när jag fåt lite energi ska jag bädda spjälsängen Glad

Spännande det är nu, vem är först ut att pluppa ut en liten tro?! Jag tror ju på att den kommer efter helgen men det får jag säkert äta upp...men jag bara tror det! Vi får väl se... Håller tummarna för er nu, hoppas det blir lite allvar av alla känningar snart! 

• Polarlantis

Ang trångt bäcken så har jag en liten vag oro för detta också då min mamma visade sig ha det. Hon skulle snittas men så ville jag komma ut en vecka för tidigt, på julafton, och då försökte dom söva ner henne för att det skulle avstanna - begåvningsreserven som jobbade den julen! Dessutom hade läkaren tagit med sig röntgenplåtarna hem! SÅ jag fick komma ut vanliga vägen och det gick men det var minsann på håret och det var en svår förlossning som kunde gått illa... Nu är det ju liiiite bättre koll i vården (hoppas jag!!!) så det ska nog inte hända men ändå, man undrar ju om jag ärvt samma typ av bäcken? Mamma är INTE smal om höfterna så utanpå kan man ju liksom inte se...jaja, snart vet jag väl!

• Polarlantis

Känner att jag borde upparbeta energi för att testa färdknäppen men jag har verkligen ingen lust alls...allt gör bara ont...och så sitter jag och får dåligt samvete för att det är synd om sambon som inte får sex på ytterligare X veckor! Idiot-jag! Fast lite oroad är jag för hur det ska bli sen...att komma tillbaka till mysandet och få det att funka...jaja, inte att fundera på nu egentligen...

Nu har som små glädjande bitarna av slempropp slutat komma, suuuuck! Så här är det HELT stilla, MORR!!! Men jag bäddade spjälsängen igår och DET var...svårt Förvånad Fasen, jag måste öva! Men fint blev det Hjärta 

• Polarlantis
    Butterflie: fiskmås var det här! Glömmer ALLT! För en vecka sedan var det inte så men nu, ingen hemma där uppe! Har inte packat ännu...ska göra det idag eller imorgon är planen...ska bara komma ihåg det Flört Inte långt kvar för dig nu, spännande! Min lille där inne försökte trycka av ena sidans revben med rumpan i natt, aaaaajjjj! Energi på minus tre hundra ungefär...men nu blir det scones till frukost iaf!
  • Polarlantis

Kia82: man FÅR tycka synd om sig själv nu! Massor med kramar! Hoppas du kan komma undan med att göra minst möjliga, man ska ju vila sägs det...

Själv har jag haft ganska så stabilt humör hela rgaviditeten men nu börjar det svaja...ush och depp. Käner lätt panik över att sambon inte engagerar sig mer, fixar och donar och så...NU måste hela huset städas så det är KLART men han ska åka än hit än dit och sedan vill han greja med sitt här hemma och blabla...ja men allt som måste GÖRAS då??? Dessutom måste han ta hand om hundarna för nu klarar jag bara inte av det längre och det gör han så jag vet inte eg vad jag tycker är fel... Blir dessutom galen på allt som han bara ställer överallt! MORR! Så nu har jag startat projekt inte plocka upp en pryl åt honom, MORR igen!!!

Har era respektive hjälpt till med att ställa i ordning, bädda sängar, köpa saker osv???   

• Polarlantis
    LouiMar skrev 2012-05-25 12:42:48 följande:
    Åååh jag känner precis som dig. Är helt ointresserad av färdknäppar eftersom att det bara verkligen gör ont. Oavsett glidmedel så kan jag inte ens "stå ut" om jag bara får ligga ner och ta emot. HMM. Riktigt trist och jag dras också med ångesten eftersom att det kan dröja efter förlossningen också om man ska tro på de flestas erfarenheter. Vi har närheten, pussarna och myset men inte mer än det. Jag tror att jag ser det som ett större problem än min kille dock.. Skäms
    Skönt att höra att jag inte är ensam! Men jag tror det är lika dant här, att jag tar värre på det än sambon...skumt det där! Men det beror väl på att "felet" ligger hos oss...fast dom har ju varit med och bakat igång det så nu får dom stå ut, haha!

EGO: Har rännt på stan idag i hettan och det blev många timmar iväg, PUST! Är helt slut nu så lite skönt är det att sambon är iväg men å andra sidan kunde han fått ta dom yberpigga hundarna på en tur. Jag KAN verkligen inte gå mer idag...så dom får ha tråkigt hemma i sin rastgård...men lite mental träning fick dom iaf. Magne är jätteöm nu...så får hoppas att inget händer just ikväll eller imorgon, enda dagarna sambon är borta!!!

Kia82: kul med tårtan! Sånt är alltid skoj, bara man har orken! Lycka till!!!    
  • Polarlantis

26 dagar kvar...har fixat med barnvagnen som stått och samlat damm sedan vi köpte den så nu är allt tvättat och den ät bäddad och jag har till och med listat ut hur man fäller ihop monstret! Känns bra! Nu är det bara kvar att städa hela huset så det är lite mysigare...men det får sambon komma hem och hjälpa till med! Glad

• Polarlantis

Spännande Emelianzei! Lycka till nu, hoppas allt kör igång!!!

EGO: Inget spännande alls att berätta här...noll aktivitet, suck! Blir bara tyngre för varje dag...blä! 

• Polarlantis

Hade mycket mensvärk igår ända fram på eftermiddagen men sedan blev det lugnt. Ansträngde mig kanske för mycekt så allt avstannade, vad vet jag... Sitter på mitt jobb och är mest bara arg för usel hantering av rekryteringen till mitt vick, jobbar sista dagen onsdag och INGENTING är klar, suuuuck!

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?