Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?
JS85: Nu snackar vi spännande här ju, låter ju riktigt lovande! Till när är du beräknad?Kia 82: segt att din kropp bara luras! Hoppas den gör ngt snart, ngt avgörande! Illamåendet låter ju lovande! Beräknad till när?
Ann Lis: verkar onekligen väldigt lovande för dig också¨! Beräknad till när?
EGO: Satt och tänkte på BM när hon ringde för att flytta en tid och då blev det även ett extra besök hos henne imorgon. Har sådant tryck i skallen, både i liggande, sittande och stående, som kommer och går. Har också bundit en hel del vatten det sista och haft lite flimmer plus att BT hade gått upp lite sist jag var där...så nu vill jag få en koll för att vara på säkra sidan...så det inte är ngt dumt på g!
Har också insett att jag nog är lite småkorkad...hmm... Har ju haft sådan magknip på nätterna som bara blir värre, bara måste slita mig ur sängen och brukar gå på toa för att det ska släppa och efter ett tag gör det ju det...I dag fick jag skynda mig till bilen och vad händer? Jo, magknip! Hmm...kanske inte magknip...kanske förvärkar??? Hoppsan! Skulle ju förklara en del helt klart! Tog ett tag innan det släppte med sedan var det ok...Tror verkligen att det inte är långt kvar nu...nästa vecka...men det är ju helt fel enl beräkningarna så jag har väl fel men ja...det bara känns så...har jag rätt så hinner jag ju iaf få lite semester först
En slemfråga...menar ni typ vita klumpar och så? För det har ökat här också, mycket mer sådana "bitar" nu som kommer ut...vita eller lite gulaktiga...mysigt samtalsämne detta hahahaha!