• Ann Lis

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Kia: ja lite saker händer det ju men det kan ju vara ett tag kvar ändå eller så blir det bara lite värk och sen avstannar det helt är ju inte helt ovanligt de heller.....

Ja bara för att han inte är så lätt att få tag på nu så skulle det inte förvåna mig om det drog igång.... Men har  ju inge riktiga värkar och inte några täta sammandragningar heller för den delen så känner mig inte så orolig faktiskt ingen bebis kommer ut utan kraftiga värkar och sjukt mkt smärta och jag har ju inget av det än så....  

• Ann Lis

Inga mer eller starkare sammandragningar kommer någon ibland men gör inte de minsta ont magen blir bara hård :(

Gör inte särskilt ont i rygg eller mage heller och inge mera slemm sen i förmiddags..... :(

Har ställt in mig på falsk alarm IGEN!!!  Skrikandes

Nu vill jag bara gråta som ett litet barn........

Polarlantis: Lika bra att packa väskan man vet aldrig när det är dax verkar som man kan ha hur mkt känningar som helst utan att det är på G så det kan ju lika bra starta utan en enda känning.....   

• Ann Lis

Desamma till dig Kia!!!

Hoppas vi alla  vaknar av regelbundna värkar i natt och får  syta bebis...... Det hoppas jag iof varje natt och är lika besviken varje morgon när jag vaknar!  

• Ann Lis

emelanzie: Å va roligt STORT grattis!!!HjärtaNalle

Nu börjar det ju ploppa ut bebisar för fullt, när hade du BF?. Hade du känningar innan vattnet gick?  

• Ann Lis

Butterflie: Fy för att må som du gjorde i natt nu var det ett tag sedan jag mådde så... Tappen blir bakåtböjd under grav sen när den mognar så böjer den sig frammåt och blir lättare att känna, om jag fattat det hela rätt.

Emelianzei: Ok va ju inte mkt me känningar då, skönt att det startade med vattenavgång då slipper man fundera så mkt om det är igång , strot grattis igen skönt att det är över för dig nu, själv går jag in i v 39 imorgon och trodde att bebis skulle tittat ut redan men den verkar ju ha andra planer......

Kia: I natt har jag inte haft en enda känning :( Sovit som en stock mellan alla kissvändor så klart. Börjar ge upp hoppet att bebisen vill ut jag var ju nästan säker på att den skulle kommit redan i och med de tre senaste förslossningarna som startat tidgare....

Vet snart inte vad jag ska fördriva dagarna med den största sysslan hitils har ju varit att känna efter tecken att något är på G samt aktiverat mig i hopp om att det ska starta , men det verkar ju inte vara dax än trots alla känningar, även om det skulle kunna starta närsomhelst så känns det på något konstigt sätt sååå långt bort......         

• Ann Lis

Butterflie: Här svullnar  det oxå upp när jag är på toa både baktill och framtill, känner mig som en babian i rumpan , antar att trycket från bebisens huvud gör att det blir så det blir lixom stasat på något vis och alla blodkärl sväller upp....

• Ann Lis

Butterflie: oj vilken svår fråga de där va då, vet  faktiskt inte antingen är den bakåtböjd och omogen eller så är den mogen och förminskad/utplånad och därför du ej känner den.... skulle jag tro, jag tycker själv att det var mkt svårt att hitta min idag, och den kan ju inte ha böjt tillbaka sig eller så , så jag antar att den förkortats nu då, mjuk och sladdrig och mer än två fingrar får plats, känns som vida och tunna kanter....

• Ann Lis

Kia: lagom liten mage du har, härligt, inte ser du ut att ha lagt på dig någon annastans heller, snart slut på denna väntan för dig ska du se....

Är det idag hon har födelsedag ?

Själv ska jag försöka sammla ork för i kväll ska ja följa med våra minsta pojkar på deras första fotbollsträning... och sambon jobbar hela kvällen så det är bara att följa med och se glad ut.....      

• Ann Lis

Butterflie: Haha ja tänk att man blir glad när ryggen värker... enda ggn i livet oxå ;)

Killarna stor gillade fotbollsträningen idag hade pratat flera dagar i förväg om detta så det blev toppen , vi köpte till och med lite godis och myste i soffan efter fast det inte är lördagDrömmer.

Vill såå gärna och innerligt att dom sketna verkarna ska dra igång i kväll..........................     

• Ann Lis

Nej jag  håller med har provat men det går inte, all fokus liger ju på denna FL vare sig man vill eller ej blir såå skönt när det är över så man slipper fundera nå mer....

Jag har haft lite värk långt ner i magen idag men det påminner mest om typ träningsvärk eller nått inget som känns som en FL start......  

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?