Ann Lis skrev 2012-06-01 23:40:10 följande:
Här är det oxå irritation, jag blev så less av att det inte blev någon bebis inatt så jag av ren vrånghet gav mig ut och mockade ur 7 st hästboxar tömde på allt eftersom hästarna är på bete hela sommaren och då brukar vi passa på att storstäda hella stallet och tömma och vädra och sopa mm, tänkte härja på idag för att få fart på värkarna ,men ingen förlossning i sikte bara en djävulsk foglossningssmärta i ryggen gör så ont att jag knappt kommer upp efter att jag setat en stund blir så arg inget verkar funka och jag är snart beredd att testa vad som helst.
Har i alla fall tur att ingen släkting bjudit på mat eller dyligt, för jag känner mig inte folkvänlig nu, utan nu vill jag vara ifred!!
11 dagar till BF i morgon, känns ju som typ 11 år kvar eller nått...................
Haha, det låter som något som jag skulle kunnat ta mig ann om vi haft hästar dvs, är ju häst-tjej egentligen men på hästfronten är det noll, åtminstonne för tillfället. Hur många hästar har ni?
Igårkväll hade jag djävulusiskt ont i tappen, det var som knivhugg rakt ner som kom riktigt ofta men inga värkar eller molvärk som jag haft tidigare under hela dagen i princip utan dem avtog när det här andra startade. Inga känningar idag heller förutom att det håller på lite i tappen. Det känns hopplöst, kommer väl inte att komma någon bebis förrän om två veckor , lr nåt?