• Kia82

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Har haft så otroligt mycket ilande i tappen igår och även nu, känns så obegaligt så man vet knappt vart man ska ta vägen. Mår illa också. Har sovit ganska gott inatt och "bara" varit uppe två gånger så känner mig ganska så utvilad.
    Har varit på toaletten två gånger denna morgon, är såå kass i magen men inget mer rosa har synts till sedan igår dock har jag väldigt mycket flytningar. Har lite molvärk som kommer och går men mest en massa ilande som sagt och så värker det lite i bäckenet.

Imorgon fyller dottern år och det skulle inte förvåna mig om han vill komma ut då. Busunge!

Vad trist att det inte hänt något mer för dig Ann Lis men det kommer.

• Kia82
    Ann Lis skrev 2012-05-29 11:39:22 följande:
    Verkar som mitt  "pillande" har haft någon effekt i alla fall, var på toa nyss och fick ganska mkt slemm på papperet som var lite rosa/ rött så de har ju i alla fall börjat släppa lite mer slempropp nu då, tyvärr ingen värk än. Bara att vänta och se sitter nu och funderar vad jag ska hitta på i dag för att få fart på sammandragningarna för nu är det ju väldigt moget neri i alla fall, antingen blir det en prommis, sex eller annanas kanske hmmm. Måste smida planer nu. ;)
    Åhh vad spännande, hoppas att det fortsätter nu.
    Blää, hatar min kropp just nu! Varför måste den hålla på att jäklas???
  • Kia82
    Ann Lis skrev 2012-05-29 12:53:33 följande:
    Ja samma här Kia, pendlar mellan hopp och förtvivlan, men så länge det inte gör ont så blir det ju ingen bebis  så  min kropp  jäklas rätt mkt med mig me man blir så lycklig av lite slemm speciellt med blod i  helt galet , fattar inte varför  det inte drar igång vad väntar kroppen på liksom..................................
    Fick lite ryggont här nu och lite på sidorna om magen, tänk vad glad man kan bli för det lilla.
    Kan det för sjutton vara så snällt och hålla i sig nu. Please!!!
  • Kia82
    Janniiique skrev 2012-05-29 12:57:45 följande:
    På självaste morsdag kom våran tjej ut med raketfart, kl 14.34.
    3505 g och 48 cm lång, alldeles perfekt! 
    Grattade dig i en annan tråd också men grattar igen. STORT GRATTIS till den lilla, världens bästa morsdag present.
  • Kia82
    Butterflie skrev 2012-05-29 13:00:04 följande:
    Vågar inte heller pilla..

Någonting har förändrats, antingen så trycker bebis extra mycket på blåsan eller så har ja åkt på uvi.. Har varken ont eller några symtom på uvi förutom att man måste gå på toa var 10min typ. Måttligt irriterande!! Får se vad bm säger på tors.

Får ni också kramp liknande känslor i ljumsken om ni reser er för fort? Gör jätte ont.
    Jag springer också på toaletten stup i ett, flera gånger i timmen. När bm undersökte mig igår så förstod hon att jag gnällde om toalettbesöken eftersom bebisen ligger så långt ner att urinblåsan blir helt platt och det kan inte få plats många droppar. Det är säkert samma sak för dig.
  • Kia82
    Ann Lis skrev 2012-05-29 14:10:23 följande:
    Har lite sammandragningar nu, och liiite värk både i ryggen och långt ner i magen, men vågar inte hoppas för mkt bara, det värsta är ju att när jag inte vet om det är på G eller inte så kan jag inte säga att sambon ska tacka nej till jobb heller så nu har han dragit iväg med traktorn sin + vedmaskinen och  dit han ska så tar det 1 timme med traktor sen har vi 1 timme till BB så liite nervös blir man men han kan ju inte avstå från jobb eller ställa in varje ggn jag har någon känning liksom ,jag har ju haft falskt alarm några ggr förrut... Har inte sagt något  till honom om dagens slemm och värken kom nyss efter att han åkt, när han sitter i traktorn eller kör vedmaskinen så hör han inte telefonen heller, jag sa åt han innan han åkte att komma ihåg att kolla telefonen regelbundet, men inte så lätt att tänka på de när han är mitt uppe i arbetet.....
    Vad härligt att det händer lite saker men lite nervöst om du nu tror att det kanske kan vara på g och du inte får tag på mannen.
    Jag har också lite värk i ryggen och långt ner i magen och så mår jag illa och blev jättetrött bara helt plötsligt. Försökte vila på soffan en stund men har en otroligt trotsig och fruktansvärt envis liten dam som tjatar på mig HELA TIDEN här nu också så det blev inte mycket till vila. Blir tokig, vad ska trots vara bra för!? Längtar tills gubben kommer hem och kan avlasta lite.
    Jag önskar så att det drar igång på riktigt nu.
  • Kia82

Usch Ann LIs, vad trist.

Själv sitter jag och smålipar lite här och mår så fruktansvärt illa. Har lite molvärk och sammandragningar men det är väl falskt alarm bara, det känns inte som att bebis kommer att komma ut förrän den blir tvingad.
    Nä, får väl rycka upp mig och gå och börja så smått på middagen strax, mannen kommer väl inom dörren vilken minut som helst också. Ett toalettbesök först bara för nu kör det runt igen.

Hoppas att ni alla får en bra kväll, ska försöka att slita mig ifrån datorn och tänka på annat ett tag. Kram på er!

• Kia82

Åhh, STORT GRATTIS till lilla Elsa! Ja, nu börjar det verkligen pluppa ut bebisar.

• Kia82

Gordmorgon allesammans!

Inatt har jag sovit kanske sammanlagt 3 h, har haft så ont i magen av förvärkar som kommit och gått, varit på toaletten o kissat 6 ggr, har tuggat i mig en hel karta med halsbrännetabletter. Usch och fy vilken natt. Lyckades att somna ordentligt i en timme när mannens väckarklocka ringde och då sov jag riktigt gott och hade nog kunnat sova ytterliggare ett par timmar till om det hade varit möjligt.

När jag var på toaletten nu på morgonen så kände jag efter om det hänt någonting med tappen och den har ändrat form sen igår, den har plattats ut mer men inte öppnats mer än förut. Kanske var det de två färdknäpparna igårkväll som gjorde susen. Har nu ilningar neråt i vanlig ordning.
    Mådde så illa igåreftermiddag också och spydde och var sjukt trött.

• Kia82

2 dagar till bf. Sf-mått 36 cm. Har lite småvärkar i rygg och mage och mår illa. Nu behöver jag (snart) inte oroa mig för att det ev. ska bli bebis på dotterns födelsedag längre vilket faktiskt känns ganska så skönt.

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?