Ann Lis skrev 2012-05-29 14:10:23 följande:
Har lite sammandragningar nu, och liiite värk både i ryggen och långt ner i magen, men vågar inte hoppas för mkt bara, det värsta är ju att när jag inte vet om det är på G eller inte så kan jag inte säga att sambon ska tacka nej till jobb heller så nu har han dragit iväg med traktorn sin + vedmaskinen och dit han ska så tar det 1 timme med traktor sen har vi 1 timme till BB så liite nervös blir man men han kan ju inte avstå från jobb eller ställa in varje ggn jag har någon känning liksom ,jag har ju haft falskt alarm några ggr förrut... Har inte sagt något till honom om dagens slemm och värken kom nyss efter att han åkt, när han sitter i traktorn eller kör vedmaskinen så hör han inte telefonen heller, jag sa åt han innan han åkte att komma ihåg att kolla telefonen regelbundet, men inte så lätt att tänka på de när han är mitt uppe i arbetet.....
Vad härligt att det händer lite saker men lite nervöst om du nu tror att det kanske kan vara på g och du inte får tag på mannen.
Jag har också lite värk i ryggen och långt ner i magen och så mår jag illa och blev jättetrött bara helt plötsligt. Försökte vila på soffan en stund men har en otroligt trotsig och fruktansvärt envis liten dam som tjatar på mig HELA TIDEN här nu också så det blev inte mycket till vila. Blir tokig, vad ska trots vara bra för!? Längtar tills gubben kommer hem och kan avlasta lite.
Jag önskar så att det drar igång på riktigt nu.