• Kia82

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Polarlantis skrev 2012-05-25 08:51:44 följande:
    Kia82: man FÅR tycka synd om sig själv nu! Massor med kramar! Hoppas du kan komma undan med att göra minst möjliga, man ska ju vila sägs det...

Själv har jag haft ganska så stabilt humör hela rgaviditeten men nu börjar det svaja...ush och depp. Käner lätt panik över att sambon inte engagerar sig mer, fixar och donar och så...NU måste hela huset städas så det är KLART men han ska åka än hit än dit och sedan vill han greja med sitt här hemma och blabla...ja men allt som måste GÖRAS då??? Dessutom måste han ta hand om hundarna för nu klarar jag bara inte av det längre och det gör han så jag vet inte eg vad jag tycker är fel... Blir dessutom galen på allt som han bara ställer överallt! MORR! Så nu har jag startat projekt inte plocka upp en pryl åt honom, MORR igen!!!

Har era respektive hjälpt till med att ställa i ordning, bädda sängar, köpa saker osv???   
    Mitt humör har svajat ganska så bra den här graviditeten, tycker faktiskt lite synd om min man men han biter ihop och gnäller åtminstonne inte tillbaka på mig, vet ju att det hör till. Just nu så är han nog också ganska så trött på min mage och vill att den lille ska komma ut. Den här helgen har han tippat på så vi får väl se men jag är vääldigt skeptisk.

Vi har hjälpts åt mycket med att få iordning här hemma men vissa dagar när jag gått hemma hela dagen och ungarna är extra bråkiga och gubben inte kommer hem förrän sent eftersom han vill passa på att träna direkt efter jobbet eller göra något annat så kan jag bli så förbannad. Jag vill också ha kroppen och orken att ta mig ann saker.
  • Kia82

Det är så skönt att man inte är ensam om att vara en gnällig bitterfitta för det är precis så man känner sig nu och jag tycker synd om familjen som måste stå ut med mig nu den sista tiden när jag bara snäser och är medvetet och omedvetet otrevlig emot allt och alla. Fy vad jag ogillar mig själv just nu.

• Kia82

Nu har mitt humör vändt och jag har börjat att göra iordning för dotterns kalas imorgon, gottepåsarna är gjorda och har även gjort lite snyggt ute på altanen där vi är tänkt att vara.
    Nu ska jag strax ställa mig och rulla hundra chokladbollar och börja med tårtan.:-P Blir nog lite trixande med bottnarna eftersom jag ska göra en Barbie-tårta och tårtan ska ha formen av den stora balkjolen, har aldrig gjort någon sådan förut men det ska bli spännande och skojigt.  

Har även lite molvärk som kommer och går här så just nu förgyller även den tillvaron lite. Imorgon eftermiddag får det gärna dra igång på allvar.

Hoppas att ni alla får en fin eftermiddag.

• Kia82

Haha, är det bara jag som är sugen på sex fortfarande, alltså inte jätte-megasugen men ändå lite?
    Här har det kommit mer slem, hur jäkla mycket finns där inne egentligen? Sen så har jag ett annorlunda tryck neråt nu så får det bli en färdknäpp ikväll.

Ligger nu på soffan med mina elefantfötter och är helt slut i hela kroppen. Gud vad det ska bli skönt att bli normal igen.

• Kia82

Jag hade jätteonda förvärkar igår eftermiddag/kväll. Färdknäppade i morse och nu är dotterns kalas slut och jag har såå ont i hela kroppen, främst i nedre delen av magen och ljumskarna samt har mycket sammandragningar och nu när jag var på toaletten släppte ytterliggare en ganska stor slemklump.
    Hoppas att det drar igång nu.
    6 dagar till bf.

• Kia82

Jag har haft skitont eller snarare FRUKTANSVÄRT DJÄVULUSISKT ont i ryggen i 1,5 h nu och det spänner i magen och så ont som jag har i ljumskarna och övre delen av låren nu har jag inte haft denna graviditeten. På något sätt känns det som att detta är början, på ett sätt vågar jag inte hoppas eftersom jag blivit lurad så många gånger förut. Håll tummarna för att det är på riktigt denna gången.

• Kia82

Hej flickor!

Mitt onda avtog under natten till igår men nu inatt har jag haft så sjukt ont i magen att jag knappt kunnat sova, mått illa och var uppe och spydde. Har fortfarande ont och mår illa och börjar att känna mig skum i magen så det blir nod toaletten strax. Detta är så segt! Ska till bm kl 14 så får se vad som sägs där.

Igårkväll tyckte mannen att jag var brännhet och undrade om jag hade feber men nä, jag mådde ju bra. Har vaknat flera gånger inatt också av att det känts brännhet mellan låren, trodde att vattnet gick flera gånger men nix. Någon som känner igen det där med att vara jättevarm?

Toadags... Så trist att det segar för er med.

4 dagar till bf men känns som att jag kommer att gå över läänge.

• Kia82

Glömde skriva att jag fullständigt bröt ihop igårkväll, tårarna sprutade och jag kände mig som en liten barnunge. Jag är så trött på att bli lurad hela tiden, det känns som att bebisen aldrig kommer att komma ut. Det märks väldigt mycket på mitt humör att allting inte är som det ska, är så irriterad och det är inte långt till tårarna. Tycker synd om alla i min närhet.

• Kia82

Fick nyss veta att några bekanta till oss fick en son denna morgon. Dom hade bf den 11 juni. Självklart är jag jätteglad för deras skull men samtidigt kunde jag inte låta bli att fälla några tårar här. Jag vill oxå!!!

• Kia82

Allt bra hos bm idag. Bebisen kommer inte längre ner utan att komma ut så att säga. Bm var väldigt förvånad att det inte satt igång redan. Sf-måttet hade ökat med en cm till 36.
    Bebis hjärtljud 142.
    Bltr 140/80 (lite högre än förut)

När jag kom hem och gick på toaletten kom det lite svagt rosa slem/flytning på pappret och nu har jag molvärk.

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?