Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?
Själv har jag haft ganska så stabilt humör hela rgaviditeten men nu börjar det svaja...ush och depp. Käner lätt panik över att sambon inte engagerar sig mer, fixar och donar och så...NU måste hela huset städas så det är KLART men han ska åka än hit än dit och sedan vill han greja med sitt här hemma och blabla...ja men allt som måste GÖRAS då??? Dessutom måste han ta hand om hundarna för nu klarar jag bara inte av det längre och det gör han så jag vet inte eg vad jag tycker är fel... Blir dessutom galen på allt som han bara ställer överallt! MORR! Så nu har jag startat projekt inte plocka upp en pryl åt honom, MORR igen!!!
Har era respektive hjälpt till med att ställa i ordning, bädda sängar, köpa saker osv???
Vi har hjälpts åt mycket med att få iordning här hemma men vissa dagar när jag gått hemma hela dagen och ungarna är extra bråkiga och gubben inte kommer hem förrän sent eftersom han vill passa på att träna direkt efter jobbet eller göra något annat så kan jag bli så förbannad. Jag vill också ha kroppen och orken att ta mig ann saker.