Butterflie skrev 2012-05-25 07:53:00 följande:
God morgon, vilket fint väder vi fått då =)
Hur är det mer er alla? Antar att ni har lika ont i fötter å händer som jag har, ser ju ut som bigfot å inga skor passar, inte ens tofflorna.
Bebis har kommit på att man kan sträcka på sig å köra in fötterna i revbenen =( Även trycka på nerver så de känns som knivar i underlivet.. Å de e tungt! Tröttnat massor på den här magen nu, vill bara att bebis ska komma ut! 11 dagar kvar men känns som 3år..
När man inte har ont så e man helt lam i kroppen å orkar inget å när kropen väl e pigg å allert ja då värker de på de mest konstiga ställen =( varför e det så för?
Det pratas ju om bb-väskan nu å ja min e packad.. men jag kom givetvis på häromdagen att även flickornas väskor måste packas, smart man är =S
Känns som man har iq-fiskmås just nu å e senilast i stan..
Det har varit en varm natt men trots att jag vaknat några gånger, varit på toaletten, reglerat takfläkten osv så har jag nog ändå sovit en del eller åtminstonne sovit ganska gott de timmarna som jag fick sömn. Trots det så känner jag mig ganska så trött idag. Trött och uppgiven för att det inte händer något men varje dag som går för oss en dag närmre bebisen så det känns ju bra men samtidigt så känns det som om jag kommer att gå över tiden en massa.
Ja, jag har fortsatt ont i fötterna och vaderna och känner inte för någonting, behöver handla idag men just nu känner jag inte ens för att gå utanför dörren, bara ligga på soffan eller ute i trädgården och göra så lite som möjligt. Jag måste dock förbereda inför dotterns kalas imorgon och som det känns nu har jag ingen lust alls, har bara lust att ställa in allt och fly fältet.
Hade tänkt att sätta upp tältet i trädgården så att dem ska få sitta där ute och äta och sen förbereda tårtan så att den får stå och "gosa till" sig till imorgon. Tyvärr så känns allt mer som tvång än något glädjefyllt. Jag brukar ju tycka om att planera och fixa och dona men inte nu.
Dessutom är vi bortbjudna på 40-års fest ikväll men jag har tackat nej, känns inte det minsta lockande med vader och fötter som en elefant och ingenting att ha på sig och dessutom drygt en timmes bilfärd i var riktining dit och hem. Jag känner mig som världens tråkigaste.
Blää, känner igen det där med att vara uppe i revbenen, får ibland sitta och liksom försöka pressa ner bebisen bara för att det gör så ont.
Inatt drömde jag att jag undersökte tappen och helt plötsligt så utplånades den helt och jag kände hur huvudet började tryckas neråt. Varför kunde det inte vara på riktigt? Snacka om att man är rejält trött på att vara gravid nu. Har illamående också som inte ger med sig trots mat och mycket dricka. ÅHH, värkar efterlyses!!!
Jag packade ihop lite kläder till barnen för en vecka sedan men måste packa om den nu eftersom det blivit sådan högsommarvärme och det passar sig kanske inte riktigt med jeans då.:-P
Usch, förlåt för att jag gnäller så mycket men jag har bara så lite energi och lust för att ta mig an någonting idag. Tycker så synd om mig själv, patetiskt jag vet.