Inlägg från: Missciss |Visa alla inlägg
  • Missciss

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Hej! Har precis hittat den här tråden, å har inte läst ngt bakåt i den heller..
    Imorrn är jag 35+0 och vad jag vet så har bebisen inte fixerat sig än :/
    Iförsej har jag haft himla ont i bäckenet och fått strålande smärta i benen ibland, så kanske kanske har den fixerat sig, men inget jag fått bekräftat än.
    När fixerade sig era bebisar, om de gjort det?

• Missciss

Cherish: hur kommer det sig att du gör bäckenmätning? Är själv lite orolig att jag har trångt bäcken, mest för att jag har så smala höfter, och har iförsej hört att sånt inte syns utanpå..men ändå.

• Missciss

Cherish: Men vilken bra barnmorska du har som verkligen tog reda på bakgrundsfakta! Sen får vi hoppas att det inte är så, så du kan föda vaginalt (för det ville du va?).
    Mitt första barn, och har smala höfter, tog upp det med min BM men hon viftade bort det och sa att det är väldigt ovanligt att ha för trångt bäcken för att kunna föda. Det ilar så himla mkt i alla nerver på mig, ner i rumpa ben och höfter, så då tänker jag också att det beror på att det är för trångt. Men jag oroar mig säkert i onödan, det får visa sig hur min fölossning blir.

• Missciss

Alla verkar ha så mycket "falska" symtom, hoppas det inte blir så för mig, verkar så jobbigt, men det kanske är så för alla..

• Missciss

Ja, du får uppdatera om vad svaret blir imorgon! Gulligt att få se huvudet på bebisen :)

• Missciss

27 dgr kvar, allt jag känner är smärtsamma ilningar i benen, läskigt!
    Barnvagnen är försenad, å med den babyskyddet. Så bebis får gärna vänta lite med att komma!

• Missciss

Jag har molande mensvärk för tredje morgonen i rad. Fast värk e väl fel å säga då det knappt gör ont. Men jag undrar ändå vad det betyder! 9 dgr till BF.

• Missciss

Oj vilken historia AnnLis!! Jag bara gapar. Men vilken tur att det gick bra iaf!!! Måste ha varit läskigt. Men massor med grattis till den ätandes lilla flickan!! :)

• Missciss

Louimar: Jag hade tolkat det som att ngt var på G :) Fast vad jag mest lärt mig om att läsa i alla forum här på FL är att saker verkar kunna vara på G i flera veckor utan att ngt händer ;) Fast på alla mina vänner som fått barn så har ingen av dem kännt av ngt alls förrens det faktiskt hände ngt på riktigt. Så lite motsägelsefulla erfarenheter :)

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?