Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?
Hej på er!
Jag hoppar in här jag också.
BF 6/6-12. Har två flickor sen tidigare födda 0508 och 0801.
Hej på er!
Jag hoppar in här jag också.
BF 6/6-12. Har två flickor sen tidigare födda 0508 och 0801.
Hm, detta kanske inte alls är en uppskattad idé bland er andra...
Men första gången jag var gravid gjorde man en "BF-lista" där månadens samtliga datum stod, och så kopierade man in den i ett inlägg och skrev dit sig själv på rätt datum.
Blev lite kul att se också då vilka som födde tidigare, senare, mitt på BF osv.
Bara en tanke...
Hörrni... Vad tycker ni om en sån där BF-lista? Som man nu uppdaterar genom att lägga till sitt eget datum osv, och som vi sedan uppdaterar i maj-juli allt eftersom de små behagar titta ut?
Jag slänger ihop en lista här nu, om någon vill nappa är det bara att kopiera och lägga upp som egen kommentar när man uppdaterat "sitt datum". Har man samma datum som ngn annan lägger man bara till sig själv på samma rad.
BF JUNI 2012
1.
2.
3.
4.
5.
6. [TereseL, 3:e barnet, pojke enl UL]
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
V: 32 här nu. Och jag har ibland rätt svårt att gå. Jag får liksom vagga fram snarare, som en pingvin eller gås...
Så har det inte varit med de två tidigare graviditeterna. Lilleman verkligen borrar sig neråt = svårt att gå. Men i nästa stund känns det som att han ligger högt upp istället. Helmysko... (Och det är inte moderkakan som ligger i vägen, det har vi kollat upp).
Någon om känner igen sig i detta? Att ha en bebis som i det närmsta verkar göra kullerbyttor där inne?