Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?
Hej hej! Hoppar in här jag med! Är gravid med mitt andra barn, har BF den 7 juni och är idag i vecka 29+1 :) Har en dotter sen innan som blir 6 år i slutet av juni. Här har det mesta redan handlats klart till den lilla, har barnvagnen kvar att köpa. Är lite osäker på hur vi ska göra om vi ska köpa en fräsch men begagnad vagn eller om vi åker och beställer en vagn. Tyvärr kan det ju ta upp till 12 veckor innan vagnen kommer så frågan är ju om den hinner komma innan bebisen. Har inte så många lediga dagar att åka iväg och beställa vagn i nuläget då jag tagit på mig lite extra jobb innan det är dags att gå på ledighet. Hur mår ni?? Vilken vecka är ni i? :) och vad har ni för tankar inför förlossningen? Själv tycker jag att tiden har gått vansinnigt fort denna graviditet och kan inte begripa att det är så kort tid kvar :) Börjar dock bli lite nervös inför förlossningen :S fick akut snitt med dottern efter 14 timmars hårt arbete och hon ändå inte kom ner som hon skulle då hon låg lite fel med ansiktet, och är nu lite rädd för ytterligare ett kejsarsnitt. Får jag välja vill jag helst slippa det igen. Kram