Inlägg från: nemo1 |Visa alla inlägg
  • nemo1

Hjälp!!!! hur få bort kattkiss lukt?

Tvätta med en skvätt ytdesinfektion i maskinen. Det spelar ingen roll om du tvättar normalt för katterna känner det ändå, spriten "äter upp" lukten. Du skriver balkongen, bor du en trappa upp eller?

• nemo1

Är dina katter kastrerade? Det är svårt att hålla andras katter från balkongen eftersom du har egna. Det enda är nog att du sprutar vatten på dom om du kommer på dom, men absolut inte när det är kallt ute.

• nemo1

Personligen hatar jag lukten av ättika och tycker att ytdesinfektion fungerar bättre.

• nemo1
    Zirkon skrev 2012-03-20 20:31:49 följande:
    Mina är kastrerade så som jag skrev innan är rätt hundra på att det inte är mina, eftersom min granne har samma problem o hon har även sett vilken katt det är, som dessutom har vart på hennes balkong flertal ggr... får nog testa eticka då!

skulle jag se katten skulle jag nog vrida nacken av den! haha nej då, men har god lust (a)
    Katten är med största sannolikhet okastrerad och det är ju inte kattens fel. Du får köra detektivarbete och luska vems katt det är och prata med denne istället för att bli arg på kissen.
Svar på tråden Hjälp!!!! hur få bort kattkiss lukt?