BF oktober göteborg 1a barnet
Hahaha! Det kan nog bli en del, snälla eller inte, för de små liven! Men nu är det över för den här gången, så gott nytt år! :)
Skönt med en terräng vagn! Skönt med en praktiskt vagn! Buggan är grym o köra o svänga, lite bökigt var det med snön, finns dock terräng hjul att köpa till! Det tråkigaste med den är förvaringen under, iaf när liggdelen är på, helt omöjligt att komma åt! Men.. Finns ju mängder med vagnar på blocket om man behöver en ny!
Lurigt med dessa virus! Man får undvika folksamlingar, förkylningar är ju nästan omöjligt att undvika, bara det stannar där! Men skönt ni är friska nu!
Ska gå lite på din bms linje, inte analysera för mkt.. Inte alldeles för mkt iaf. Har ändå inte haft ngt mer grönt bajs, utan istället väldigt löst.. Och just nu, som värre är, ingenting.. Fast han kämpar med det. Stackarn. Fast så har det varit hela tiden. Lite svårt och med några dagars mellanrum.
Däremot mkt luft, så undrar om det är ngt jag äter eller för mkt lättmjölk som är orsaken. Jobbar på att amma längre och mer sällan. Går sådär.. Han somnar, tröttnar bara leker :) när jag var på bb fick jag "order" om att hålla han lite ifrån mig, så bröstet sträcks ut typ, eller sträcka på ryggen, så det inte kommer in luft? Fick du några tips från amningshjälpen?
Nej, tyvärr inget rum. Finns ett rum för lite i min lght! Så måste på sikt flytta! Längtar ut från stan och till lite mer gröna områden. Men inte i år, än så länge är det inga problem, men va kuuulllll att ha ett barn rum o inreda! Berätta gärna vad du tänkt dig!
Vad har du för babyskydd? Vi har en besafe izi sleep, fin och bra, går att fästa på barnvagnen MEN den är så tung att bära, och har får knappt plats min lilla stora kille, börjat se mig om efter ett annat redan.
Och som sagt! God fortsättning :)